خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

ایران: تجاوز به دختر ایرانی شش ساله در زیر زمین رستوران

مرد متجاوزی که دختر بچه شش ساله را مورد آزار قرار داده، توسط پلیس دستگیر شد. متهم که کارگر یک رستوران در منطقه منیریه است، اتهام خود را رد کرد. اما تحقیقات نشان داد وی بعد از کشاندن دختر بچه شش ساله به زیرزمین رستوران وی را مورد آزار قرار داده است.

دخترک که روز گذشته در برابر قاضی جعفری معاون دادسرای جنایی تهران قرار گرفته بود، گفت: من پیش مادرم روی صندلی نشسته بودم، وقتی مادرم حواسش نبود، مرد کارگر به من گفت همراهم بیا تا به تو شکلات بدهم. من هم همراهش رفتم. او مرا به زیرزمین برد و مورد آزار قرار داد. دخترک که سعی داشت از متهم هر چه بیشتر فاصله بگیرد، به قاضی جعفری گفت: من از این کارگر به شدت می ترسم.

قاضی جعفری در ادامه تحقیقات مادر دختربچه را مورد بازجویی قرار داد، وی گفت: حدود ۱۰ نفر بودیم که برای صرف شام به رستوران رفتیم. همه ما گرم صحبت شدیم، یکدفعه متوجه شدم که دخترم نیست، با شوهرم داشتیم دنبالش می گشتیم که دخترم از پشت سالن بیرون آمد. زن جوان ادامه داد، متوجه شدم لباس های دخترم خونی است و به شدت می لرزد. وقتی وی را در آغوش گرفتم و کمی آرامش کردم به من گفت از سوی کارگر رستوران مورد آزار قرار گرفته است.

به دستور قاضی جعفری دخترک به پزشکی قانونی فرستاده و جوان کارگر با قرار بازداشت روانه زندان شد.



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد