خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

دوربین مخفی و عکس شنا کردن دختران و زنان ایرانی در استخر زنانه

داستان مردی که با همدستی یکی از دوستانش از شنا دختران و زنان در استخر زنانه ای در غرب تهران فیلمبرداری می کرد.

عصر روز دوم شهریور یکی از مسوولان استخر زنانه ... در غرب تهران با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و عنوان کرد که یکی از کارمندان مرد که در این محل مشغول به کار است همراه یکی از دوستانش اقدام به فیلمبرداری مخفی از شنای دختران و زنان در استخر کرده بود که اکنون هر دوی آنها در یکی از اتاق های استخر زندانی شده اند. به این ترتیب، ماموران به محل اعزام شدند و متهمان را تحویل گرفتند. ۲ مرد جوان روز گذشته برای ادامه تحقیقات، به شعبه نهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۵ تهران منتقل شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند.

یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: من کارمند استخر هستم، آن روز همراه دوستم برای سرکشی از بخشی از سالن رفته بودیم که متوجه شدم تعداد زیادی از دختران و زنان در حال شنا کردن در استخر هستند، بنابراین وسوسه شدم از آنها با دوربین تلفن همراهم از استخر زنان فیلمبرداری کنم که دوستم سر رسید و شروع به مشاجره با من کرد که دختر ها و زن های داخل سالن استخر متوجه ما شدند و با داد و فریاد تقاضای کمک کردند که مسوولان استخر رسیدند و ما دستگیر شدیم. در آن لحظه، از ترس فیلمی را که از آنها تهیه کرده بودم، از بین بردم. اشتباه کرده‌ام و تقاضای بخشش دارم.

بازپرس شوکت، رئیس شعبه نهم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۵ تهران با اشاره به این پرونده گفت: ماموران در بررسی از تلفن همراه متهم ، تصاویر تعدادی از دختر ها و زن های جوان را به دست آورده اند که احتمال می‌رود آنها نیز قربانی وسوسه‌های شیطانی مرد جوان شده باشند بنابراین دستور ویژه‌ای در این خصوص صادر شده است تا در ادامه تحقیقات پلیس، راز جرایم متهم و همدستش فاش شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد