خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

اتریش: داستان تجاوز و سکس، پدر با دختر ۱۸ ساله، تولد 7 پسر و دختر + عکس

این جنایت توسط یک فرد یهودی در خانه وحشت کشوری انجام می‌شود که دخالتهای بسیاری در امور داخلی کشورهای دیگر در قالب توصیه به رعایت حقوق انسانها انجام می دهد.

روز یکشنبه خبرگزاری‌ها خبری را منتشر کردند که در ابتدا مردم اتریش و سپس مردم جهان را شوکه کرد: پدری در اتریش به اتهام 24 سال حبس دخترش در سلولی زیر زمینی در زیر محل زندگیش و تجاوز به دخترش و 7 بار بچه‌دار شدن از او، بازداشت شده و دختر به همراه 3 بچه که تمامی عمر خود را در این سلول گذرانده بودند، سرانجام رهایی یافتند.

جوزف فریتزل 73 ساله، روز یکشنبه دختری 19 ساله به نام کریستن را در حال بیهوشی به بیمارستانی در شهر آمستتن اتریش می‌برد تا مورد درمان قرار گیرد و اظهار می‌کند، او دختر فرزند ناپدید شده‌اش است که با یک نامه، او را در نزدیکی خانه رها کرده و خواستار درمان او شده است.

مقامات بیمارستان با توجه به حال و وضعیت کریستن و برای مطالعه سوابق بیماری او، خواستار ملاقات با مادر شده و پس از آگاهی عمومی، برای یافتن مادر جوزف مجبور به بیرون آوردن الیزابت، دخترش از زیرزمین خانه پس از 24 سال می‌شود که پس از اظهاراتی در بیمارستان، مقامات به پلیس اطلاع داده و پلیس با بازداشت پدر، تحقیقات را آغاز می‌کند.

الیزابت دختر این مرد یهودی در سال 1984 و زمانی که دختری 18 ساله بود، توسط پدر به این سلول منتقل شده و مرتباً مورد تجاوز جنسی پدر قرار می‌گیرد. جوزف به همه اقوام و دوستان و حتی همسرش می‌گوید که دخترشان وارد فرقه مذهبی جدیدی شده و خانواده را ترک کرده است.

پس از آغاز تحقیقات پلیس، پدر به اعمال خود و بچه دار شدن از دخترش اعتراف می‌کند و آزمایشات DNA انجام شده هم موضوع را ثابت می‌کند.

پدر 3 نفر از کودکان را پس از به دنیا آمدن، بیرون آورده و الیزابت را مجبور به نوشتن نامه‌ای در مورد آنها می‌کند و سپس با نشان دادن نامه به مقامات و این که دخترش بچه‌ها را در اطراف خانه رها کرده و قادر به نگهداری از آنها نیست، موفق به گرفتن شناسنامه برای 3 نفر از آنها شده و 3 کودک دیگر نیز از بدو تولد در همان سلول پیش مادر خود زندگی را آغاز می‌کنند.

بر اساس اعترافات فریتزل 73 ساله، یک کودک دیگر چند روز پس از تولد در سال 1996 جان خود را از دست می‌دهد و توسط پدر در بیرون از خانه سوزانده می‌شود.

پلیس در حال حاضر بازجویی‌ها از جوزف را ادامه می‌دهد. اما پزشکان هنوز اجازه بازجویی از الیزابت و فرزندانش را به پلیس نداده‌اند. الیزابت و خانواده‌اش هم‌اکنون در یک کلینیک پزشکی تحت مراقبت روانی یک تیم مجرب از روانپزشکان قرار دارند تا آنها را برای کنار آمدن با وضعیت جدید زندگی و رهایی از خشونتهای بی‌رحمانه این چند سال آماده کنند.

به گفته دکتر «ببرتولد کپلینگر» رئیس این کلینیک روانپزشکی، بازگشت آنها به حالت عادی بین 5 تا 8 سال طول خواهد کشید.

وی در مورد اولین دیدار رزمری، همسر 60 ساله جوزف با الیزابت، دخترش می‌گوید: این مادر و دختر فقط فرصت کردند به آغوش یکدیگر بروند و به تلخی تنها گریه کنند. مادر با هق هق ابراز تأسف می‌کرد و می‌گفت که چیزی برای گفتن ندارد. آنها با گریه به یکدیگر قول دادند که دیگر هرگز همدیگر را تنها نگذارند.

اتریش: داستان تجاوز پدر یهودی به دختر ش و تولد 7 فرزند و زندانی کردن آنها

وی افزود: فلیکس، پسر 5 ساله و استفان، پسر 17 ساله‌ای که تمام عمر خود را با مادر سپری کرده‌اند، رفتارهای عجیبی دارند و نحوه برقراری ارتباط از سوی آنها عادی نیست و بعضی اوقات با صداهایی مانند حیوانات صورت می‌گیرد. اما فلیکس انعطاف بیشتری را برای تطابق با جهان جدید اطرافش نشان می‌دهد و به ویژه از سوار شدن در ماشین بسیار هیجان زده شده بود.

مقامات اظهار کرده‌اند که کودکان پس از خروج از زیرزمین در روز یکشنبه، برای اولین بار نور خورشید را دیدند و پس از دیدن ماه، هر دو با دهانی باز تنها به آن خیره شده بودند.

مردم اتریش در حالی که هنوز هم در شوک ربایش یک دختر 10 ساله و 8 سال حبس او در سال 2006 به سر می‌برند، متعجب هستند که این جنایت چگونه سال‌های سال فاش نشده است.

سوالات زیادی در این‌باره باقی است که چگونه متهم با نام «جوزف فریتزل» 73 ساله همه همسایگان، اقوام، مقامات اجتماعی، پلیس و حتی همسرش را در این مدت طولانی گمراه کرده است.

در سال 2006 هم مشخص شد دختری 10 ساله به نام ناتاشا کامپوش در راه مدرسه ناپدید شد و دیگر اثری از او یافت نشد. 8 سال بعد وی سرانجام موفق به فرار از دست مردی شد که او را در تمام این مدت در زیرزمین خانه‌اش حبس کرده بود و مورد تجاوز جنسی قرار می‌داد. چند ساعت پس از فرار ناتاشا، رباینده خود را جلوی یک قطار می‌اندازد و کشته می‌شود.

«فریتزل» در سال 1935 متولد شده و در زمان حمله نازی‌ها به اتریش پیش از جنگ جهانی دوم، یک کودک بوده است. دختر او هم اکنون 42 سال دارد و از 19 سالگی در سلولی که در زیر ساختمان ساخته شده بود، زندانی شده است.

«تایمز» انگلیس به این نکته اشاره کرد که اتریش همیشه با شعار آب و هوای پاک کوهستانی و آفتاب دلچسب، خارجی‌ها را جذب می‌کرد، اما هیچ‌گاه سخن از خانه‌ای بدون پنجره و بوی نم‌زدگی نبوده است.

تایمز ادامه می‌دهد: «باید متوجه کودکانی بود که حدود 18 سال در سلول زندانی بوده‌اند و علاوه بر ندیدن نور خورشید و نرفتن به مدرسه، هیچگاه هم هوای پاک کوهستان‌های اتریش را استنشاق نکردند. آنها زندانی مردی بودند که هم پدر و هم پدربزرگشان بود.»

این بچه‌ها نه تنها کودکی خود را از دست داده‌اند، بلکه قربانی جنایتی کثیف هستند که می‌توان آن را جنایت قرن دانست. باید دانست که در کنار دهکده‌های آفتابی اتریش، دره‌هایی نیز وجود دارد که در سایه کوهستان‌هاست. در همین حال پلیس اتریش اعلام کرده که این پرونده یکی از بدترین جنایات تاریخ این کشور است.

روزنامه «دیلی میل» انگلیس هم در تیتر خود اتریش را کشور «اختفاء، رسوایی و سرزمین کودکان از دست رفته» خواند. مقامات کشور اتریش اعلام کردند، قصد دارند برای کمک به رهایی زنی که 24 سال در سلولی توسط پدرش زندانی بود، هویت‌های جدیدی را در اختیار وی و فرزندانش قرار دهند.

«هانس هینس لانس»، رئیس سازمان خدمات اجتماعی شهر اعلام کرده که نامها و هویت جدیدی را قرار است به قربانیان این جنایت بدهند که این طرح تا چند هفته آینده قطعی خواهد شد. وی افزود: در حال حاضر مهمترین چیزی که همه نیز متمرکز بر آن هستند، مراقبت روانی از قربانیان است.

این در حالی است که حال کریستن، بزرگترین دختر الیزابت که با بیماری خود سبب نجات مادر و برادرانش شد، وخیم اعلام شده است. وی به علت از کار افتادگی کلیه‌ها به کما رفته و هم اکنون در بیمارستان تحت دیالیز قرار دارد.

مقامات اعلام کرده‌اند، مهمترین اقدام در حال حاضر، تلاش برای بهبود روانی قربانیان این جنایت کثیف است که روانپزشکان به شدت در حال تلاش برای انجام آن هستند.

اکنون حتی اگر مرگ کودک چند روزه در کنار آدم‌ربایی به جرم آزارهای متعدد جنسی این مرد علیه دخترش اضافه شود، حداکثر او با مجازات حبس ابد مواجه خواهد شد! حال آن که زندگی را برای 2 دهه برای چندین انسان به سیاهی کشانده است.

سانسور گسترده هویت یهودی مرد متجاوز اتریشی در رسانه‌های غربی
در حالی که تحقیقات درباره جزییات اسارت‪ 27 ‬ساله دختری توسط پدرش در اتریش ادامه دارد و هر روز بخشی از ابعاد اقدام جنایت بار وی روشن می‌شود، برخی منابع خبری، از سانسور گسترده هویت این مرد متجاوز در رسانه‌های غربی خبر می‌دهند. در حالی‌که لحظه به لحظه جزئیات جدیدی در مورد چگونگی انجام این جرایم هولناک توسط این مرد متجاوز، در رسانه‌های غربی منتشر می‌شود، اما این‌رسانه‌ها هنوز درباره یهودی بودن این مرد خبری منتشر نکرده‌اند و در این مورد دست به سانسور خبری گسترده‌ای زده‌اند. منابع مطلع می‌گویند: بعد از اینکه یک خبرنگار دست به افشای هویت یهودی این جنایتکار 73 ساله زد، یهودیان اتریش با اعمال نفوذ در اخبار به سرعت هویت وی را سانسور کردند. این منابع می‌گویند که تمام اخباری که در مورد یهودی بودن این فرد منتشر شده‌ است، نیز از پایگاه‌های خبر رسانی اینترنتی و از جمله صفحه مربوط به این متجاوز در wikipedia حذف شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد