خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

آمریکا: بایکوت خبری تصویری دونده با حجاب بحرینی

دونده مسلمان و با حجاب بحرینی که در مسابقات دو و میدانی رشته 200 متر موفق به کسب عنوان اول شده بود، به دلیل مخالفت شدید با پوشیدن لباس ورزشی باز و اصرار بر حفظ حجاب، از سوی رسانه های خبری غرب و سایت های خبری گوگل و یاهو، بایکوت تصویری- خبری شد.

رقییه الغسره که از ابتدای فعالیت حرفه ای دو و میدانی با حجاب در صحنه های رقابت حاضر می شود، تحت هیچ شرایطی حاضر به ترک پوشش اسلامی خود نشده است.

این قهرمان بحرینی که حدود چهار سال قبل نیز در اولین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن جوانان آسیا که در ایران برگزار شد نیز شرکت داشت، این بار با کسب عنوان مدال طلا در رشته 200 متر المپیک پکن مجددا درخشید.

وی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "استار" ترکیه در پکن در مورد داشتن حجاب گفت: این نظر و اعتقاد شخصی من است که کسب مدال طلا با این پوشش بیشتر مورد توجه دیگران خواهد بود و به هیچ وجه نحوه لباس پوشیدن ورزشکاران زن در المپیک با روحیات من سازگار نیست.

الغسره افزود: به نظر من مسوولان برگزار کننده این گونه مسابقات بیشتر قصد نمایش اندام زنان ورزشکار را به بینندگان دارند تا توان و منش پهلوانی آنها.

گفتنی است در حال حاضر در صورت جستجوی نام رقییه الغسره به زبان لاتین (Ruqaya al ghasra)، تعداد انگشت شماری عکس از این قهرمان به دست می آید که نشان از جبهه گیری رسانه های غیرمسلمان در قبال این قهرمان بحرینی دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد