خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

بلژیک: انتشار عکس لخت و برهنه کاندیدای زن و وعده س کس با 40000 نفر

بحران اخلاقی در غرب به شکلی کاملاً آشکار به رقابت های سیاسی نیز کشیده شد. یک کاندیدای زن از حزب NEE بلژیک برای جلب آرای مردم این کشور در انتخابات سنا ، به روشی عجیب و شعاری عجیب رو آورده است. به نقل از سایت این کاندیدا، او در پوستر های تبلیغاتی خود با عکس های کاملا لختی و برهنه ظاهر شده است به گونه ای که حتی یک تکه لباس نیز بر تن ندارد!

شعار رسمی این زن و حزبش در این انتخابات، ایجاد اشتغال برای 400 هزار بلژیکی است، اما وعده ای که این زن جوان به رای دهندگان این کشور داده است، بیش از این شعار رسمی توجهات عمومی را به وی جلب کرده است. این زن سیاستمدار جوان در تبلیغات انتخاباتی خود قول داده است با اولین 40 هزار نفری که به او رأی دهند نوع خاصی از س کس داشته باشد! این موضوع از یک سو باعث توجه رسانه‌ها به این زن شده و از دیگر سو، او را دستمایه تمسخر قرار داده است به گونه ای که برخی روزنامه ها با محاسبه حداقل زمان لازم برای تحقق وعده س ک س ی و ی، نوشته‌اند که این زن باید بخش اعظم دوران سناتوری خود را به سک س اختصاص دهد!

topnews عکس لختی زن لختی نماینده تصاویر لخت عکس مکس تصویر ع ک س
این جنجال خلاف اخلاق پس از آن آغاز شد که حزب رقیب (VLD) وعده ایجاد 200 هزار و حزب PS نیز قول 260 شغل داد که در مقابل، حزبی که این زن عضو آن است، برای پیشی گرفتن از رقبا وعده 400 هزار شغل را داد و علاوه بر آن، کاندیدای جنجالی اش نیز، در بیل بوردهای با عکسهای لخت و برهنه خود این وعده غیر اخلاقی س ک س را از طرف خود به مردم داد تا بلکه NEE بتواند برنده انتخابات شود. اما نشد.

لازم به ذکر است که در بلژیک شهروندان ملزم به شرکت در رای گیری هستند و الا جریمه می شوند.



مطالب مرتبط
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد