خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

آمریکا: اجبار کردن به لخت شدن دختر 21 ساله در رستوران مک دونالد

خانم دونا سامرز، مدیر اجرایی شعبه به دلیل ارتباط با حادثه مجبور کردن دختر به لخت شدن به بهانه بازدید بدنی از کار برکنار شده و نامزد او به دلیل آزار و اذیت آگبورن به بهانه بازدید بدنی با بدن لخت، به 5 سال زندان محکوم می شود.

به دنبال شکایت یک دختر 21 ساله به نام لوئیس آگبورن مبنی بر وادار کردن او به لخت شدن در یکی از شعبه های مک دونالد ، دادگاه آن شرکت را به پرداخت 6.1 میلیون دلار جریمه به شاکی محکوم کرد.

آگبورن درخواست 200 میلیون دلار غرامت کرده بود اما وکیل شرکت مک دونالد تأکید کرد کمپانی مسئول این اتفاق نیست و او قصد سوء استفاده از جیب پر کمپانی را دارند.

ماجرا در آوریل سال 2004 اتفاق افتاد و طی آن یک نفر با شعبه مک دونالد در Mount Washington تماس گرفته و خود را پلیس معرفی می کند. او سپس مشخصات یکی از کارکنان زن شعبه را تشریح می کند که از مشتریان دزدی می کند. دختر مذکور به اتاق پشتی منتقل و مجبور به کاملا لخت شدن به منظور بازرسی بدنی کامل می شود. تمامی ماجرا توسط دوربین های مداربسته فیلمبرداری شده بود و نوار در اختیار هیأت منصفه قرار گرفت.

آگبورن شرکت مک دونالد را متهم کرد که به او و سایر کارکنان نسبت به تماس های تلفنی مشابه در سایر شعبه ها و تبعات آن، هشدار نداده بود.

به نقل از اسوشیتدپرس، خانم دونا سامرز، مدیر اجرایی شعبه به دلیل ارتباط با حادثه اجبار کردن زوری دختر به لخت مادرزاد شدن به بهانه بازرسی بدنی از کار برکنار شده و نامزد او به دلیل آزار و اذیت آگبورن به بهانه بازرسی بدنی با بدن لخت، به 5 سال زندان محکوم می شود. همچنین یک مرد اهل فلوریدا نیز به خاطر تماس های تلفنی قلابی بازداشت شد و پلیس گفت تماس ها به دنبال دستگیری وی پایان یافت.

سخنگوی مک دونالد گفت، رأی دادگاه ما را هشیار کرد که از کارکنانمان محافظت کنیم و محیط امنی را برای آنان ایجاد کنیم.

Anybody who wanted to be responsible in telling this story should have made an effort to talk to the person who went through it,” Oldfather said.
The Courier-Journal reported how Ogborn, a minimum-wage employee and high-school senior, was methodically searched and forced to strip after a man pretending to be a police officer called the Mount Washington McDonald’s on April 9, 2004, and accused her of stealing a customer's purse.
Following the caller's instructions, an assistant manager took away Ogborn’s clothes and cell phone. The assistant manager later called in her fiance, who also followed the caller’s orders in forcing Ogborn to perform a series of humiliating tasks and ultimately sexually abusing her.
Ogborn’s ordeal lasted for three hours, until a janitor realized the caller was a fraud.




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد