خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

هند: داستان فروش دختر بازیگر هندی فیلم میلیونر زاغه‌نشین‌ + عکس

پدر بازیگر کودک فیلم «میلیونر زاغه‌نشین»، روبینا علی، قصد دارد در جریان یک تور حراج، دختر 9 ساله خود را به بالاترین پیشنهاد، به یک خانواده متمول بفروشد!

هند: داستان فروش دخترک بازیگر فیلم میلیونر زاغه‌نشین‌

به گزارش خبرگزاری فرانسه، خبر فروش روبینا، دخترک 9 ساله را روزنامه انگلیسی «News of the World» منتشر کرده است. این روزنامه در گزارشی از ملاقات خبرنگاران انگلیسی با پدر و عموی «روبینا» نوشته است: پدر این بازیگر، قصد دارد دختر خود را به صورت «فرزند خوانده» بفروشد و زندگی خود و دخترش را از زاغه‌های بمبئی نجات دهد.

رفیق قریشی علی، قصد دارد دخترش را که در فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» در نقش کودکی لاتیکا بازی کرده، به قیمت 20 میلیون روپیه معادل 400 هزار دلار (310 هزار یورو) بفروشد. روبینا علی احتمالا به یک خانواده ثروتمند در شیخ نشین دبی فروخته می‌شود. پدر و عموی دخترک قصد دارند در قالب یک تور حراج به کشورهای مختلف سفر کرده و برای فروختن دخترشان به بهترین پیشنهاد و بالاترین قیمت تلاش کنند! فعلا تور حراج آنها به یک خانواده آسیای شرقی رسیده است. روزنامه «News of the World» عکس‌هایی از این بازیگر را با پدر و عموی خود منتشر ساخته است. در این بین، عموی «روبینا»‌هم گفته که ما علاقه داریم تا آینده او را تأمین کنیم و نگران آینده روبینا هستیم! ( ظاهرا پدر و عموجان روبینا بیشتر نگران آینده خود هستند و باید دید عموجان چقدر از فروش روبینا کمیسیون می گیرد)! او گفت: علاوه بر این پدر و مادر «روبینا» هم در ازای فروش او غرامت می‌خواهند و اولین خریدار روبینا (در آسیای شرقی) این شرایط را پذیرفته است.

رفیق قریشی علی و دیگر بستگان این دختر ( ظاهرا همگی در این معامله انسان ذینفع هستند) خبرنگاران انگلیسی را در هتل بمبئی ملاقات کردند. رفیق قریشی پدر ارجمند دخترک فروشی گفت: ما به دو یا سه ماه وقت نیاز داریم و در این مدت می‌توانیم درباره قیمت «روبینا علی» حسابی چانه بزنیم!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد