خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

دست اندرکاران تلویزیون بهایی من و تو چه کسانی هستند؟ + تصاویر

در روزهای اخیر با حمایت بنگاه خبر پراکنی بی بی سی در راستای جنگ نرم بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، شبکه تلویزیونی و اینترنتی به نام "من و تو" تاسیس شده که به پخش برنامه های مبتذل مانند موسیقی های غیر اخلاقی و برنامه های مربوط به شومن های لس آنجلسی می پردازد.

سوابق مجریان و تهیه کنندگان این تلویزیون به خوبی نشان از حمایت گروهک بهائیت مستقر در لندن با کمک سرویسهای اطلاعاتی انگلستان در راستای ضربه فرهنگی به انقلاب اسلامی است.حمایت صریح شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی که با حمایت عده ای بهائی وابسته و پناهنده، حمایت و اداره می شود.


از این شبکه جدید، بر همگان آشکار می سازد که جنگ نرم دشمنان بر علیه نظام و اسلام، مدتهاست که آغاز شده و هر روز از راههای مختلف و جدید ادامه دارد، باشد تا با افشای سوابق بعضی از آنها پی به پشت پرده این شبکه ضد فرهنگی و اسلامی برده و برای مردم عزیز و بیدارمان، مفید فایده باشد.

1-سالومه سیدنیا

یکی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه تلویزیونی "من و تو" که مدتی است از کشور خارج شده،سالومه سیدنیا است.وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین الملل از دانشگاه آکسفورد و همچنین دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان است.

وی در حال حاضر مجری برنامه ای به نام زرشک است که به ارائه برنامه در مورد غذاهای فوری می پردازد. وی همچنین روی یک برنامه در رابطه با پشت صحنه آکادمی موسیقی خانم " گ " کار می کند. سالومه سیدنیا قبل از خروج از کشور در روزنامه های زن و ایران ( در زمان اصلاح طلبان ) و شبکه بی بی سی فارسی کار کرده است. وی در دوران اصلاح طلبان ، مدیر روابط عمومی خانه سینما تیر بوده است.

2-ندا جناب

از دیگر مجریان شبکه ضد فرهنگی " من و تو " ندا جناب است، وی دارای مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه آزاد نجف آباد است که بعد از ازدواج از کشور خارج و پیوستن به دوستان بهائی خود در لندن، در رشته مدیا مشغول به تحصیل شده است، او در دوران دانشجویی با تعدادی از گروه های فیلمبرداری غیر قانونی همکاری داشته و مدتی در تلویزیون بی بی سی و تپش که در لندن پخش می شود، به عنوان گزارشگر همکاری داشته است.

ندا جناب در این تلویزیون جدید، برنامه ای در مورد ورزش رزمی خانمها دارد و هدف این برنامه جلوگیری از ترس خانمها از تاریکی عنوان کرده است.

ایشان در فیس بوک شخصی خود، عکسی با وضعیت زننده و نیمه عریان از خودش را به نمایش گذاشته است.

3-امیر علی محمدیان

وی از مجریان این شبکه بهائی است، نامبرده اهل مشهد است و در رشته عمران تحصیل می کرد. امیر علی که علاقه فراوانی به بازی کامپیوتری و فوتبال دارد هیچ تجربه مشخص و خاصی در زمینه تلویزیون، سینما و ..... نداشته و به کمک دوستان بهائی خود، جهت امرار معاش به این تلویزیون پیوسته است، وی یکی از مجریان برنامه آشپزی است.!

4-رها اعتمادی

رها از فعالین شبکه تلویزیونی "من و تو" است. وی که 25 ساله است به کارهای مجری گری، تهیه کنندگی و کارگردانی مشغول است.

رها که از سیاسی ترین افراد این شبکه است، علاقه خاصی به فعالیت سیاسی علیه نظام دارد. وی دز فیس بوک خود در کنار عکس های شخصی اش، عکس از خودش در آشوب های تهران در سال 88 به نمایش گذاشته است.

نامبرده از فعالین بهائیت است و با ایجاد تشکیلات مختلف سعی در جذب ایرانیان مقیم انگلستان دارد.

5-سمیه عابدین زاده

از مجریان دیگر تلویزیون ضد فرهنگی "من و تو" که مدعی دانستن فلسفه و اخلاق است، سمیه عابدین زاده است وی دارای مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی و فلسفه سیاسی است. او در برنامه ای در رابطه با فلسفه سیاست و اخلاق صحبت می کند و سعی دارد خود را دانشمند جلوه دهد !

سمیه عابدین زاده که در این تلویزیون است، در زمینه موسیقی راک و متال که از مبتذل ترین موسیقی های رایج در غرب است، برنامه ویژه دارد.وی عضو رسمی یک گروه مبتذل متال در لندن است و برای این گروه خوانندگی می کند.

اما از نکات جالب این شبکه تلویزیونی وابسته به سرویس جاسوسی انگلیس ، آن است که علیرغم آنکه آنها هدف خود را از راه اندازی این شبکه، پخش موسیقی، فیلم و سرگرمی بیان کرده اند اما جدیدا قسمتهای مختلفی در حوزه سیاسی راه اندازی نموده اند که اخبار و تحلیل های پخش شده در روزهای اخیر، شباهت زیادی با شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی دارد.

این تلویزیون در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرده در حال راه اندازی " من و تو " شماره 2 می باشد.

امیدواریم با درایت مسئولین نظام و متصدیان امر فرهنگ، نقشه شوم دشمنان، نقش بر آب شود.انشا الله



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد