خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

عکس یادگاری با زنان لخت و بی لباس ، شگرد جدید اماراتی ها برای فریب مردان ایرانی

روزنامه جوان در ستون اخبار فوری خود به نقل از یک منبع آگاه از یک پروژه جدید جاسوسی از ایرانیان مقیم امارات خبر داد.

در این مطلب آمده است : ماموران اماراتی در جدیدترین اقدام خود برای همکارگیری خبری - جاسوسی از ایرانیان روش غیر اخلاقی را در دستور کارخود قرار داده اند.

یک مقام آگاه با بیان این مطلب به جوان گفته است : آن دسته از ایرانیانی که به کشورامارات متحده عربی مسافرت می کنند' در بدو ورود توسط برخی افراد به مسابقه‌ای دعوت می‌شوند. سپس در همان برنامه به شکل صوری آنها را برنده اعلام می کنند که هنگام دریافت جوایز در یک اقدام از پیش طراحی شده آنها را در موقعیتی قرار می دهند که به بهانه عکس یادگاری درکنار برخی زنان عریان قرار گیرند. این افراد که هنوز ماهیت آنها روشن نشده ومعلوم نیست که با هدایت کدام سرویسهای خبری یا جاسوسی دست به چنین اقدامی می زنند' در ادامه شهروندان ایرانی را تهدید می کنند که اگر با آنها همکاری خبری نکنند ' تصاویر آنها را که با زنان عریان گرفته اند' منتشر خواهند کرد."

این منبع آگاه در ادامه افزوده است : " این باند غیر انسانی از اتباع ایرانی هدف که در دام اهداف شیطانی آنها قرار گرفته اند ،می خواهند در زمینه اهداف آنها همکاری کنند وهرگونه خبر یا اطلاعی که آنها درباره ایران مطالبه می کنند در اختیار آنها قرار دهند. در غیر اینصورت و عدم همکاری تهدید می شوند که تصاویر مورد نظر را در اختیار خانواده های آنها یا سازمانهای امنیتی و انتظامی قرار خواهند داد."

این مقام مطلع در ادامه از شکایت تعدادی از مسافران امارات به نهادهای مسئول دراین زمینه خبر داده و گفته است بزودی جزئیات دقیق تر و جدیدی دراین زمینه به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

بنا به گزارش های متعددی که در سال های گذشته از سوی رسانه ها منتشر شده است ،شهر دبی در امارات به عنوان مرکز عمده جاسوسی آمریکا از ایران مطرح می شود .

اخیرا خبرنگار منطقه ای یکی از خبرگزاری های غربی آگاه به منطقه ، در کتابی که در این باره منتشر کرده از نقش دبی به عنوان مرکز اصلی جاسوسی آمریکا از ایران نام برده است .

در این کتاب آمده است که یکی از دستور کارهای کنسولگری آمریکا در دبی ، این است که از ایرانیان خواهان ویزای سفر به آمریکا با روش ها و شیوه های خاص اطلاعات جمع آوری کنند .



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد