خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

تهدید معترضان بحرینی به آزار جنسی تا حد مرگ

نظامیان رژیم آل خلیفه برای ارعاب بازداشت شدگان و مردم معترض، آنها را به قتل و آزار جنسی تهدید می کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از العالم ،نیروهای رژیم آل خلیفه امروز با حمله به تحصن ده ها تن از مردم روستای السماهیج در جزیره المحرق ، چندین نفر را زخمی کردند.

این تحصن در اعتراض به بازداشت یکی از مردم این روستا صورت گرفت که پیش از بازداشت از سوی یکی از افسران رژیم تهدید شده بود اگر در تظاهرات ضد نظام شرکت کند ، بازداشت و کشته خواهد شد.

" یوسف المحافظه " دیدبان مرکز حقوق بشر بحرین روز سه شنبه به شبکه خبری العالم گفت: دو روز پیش من و یک گروه از فعالان حقوق بشر به منطقه السماهیج رفتیم و با این شخص دیدار کردیم او به ما گفت که تهدید به قتل و تجاوز تا حد مرگ شده است. یکی از افسران رژیم به نام یوسف ملا بخیت او را تهدید کرده بود که اگر بار دیگر در تظاهرات شرکت کند تا حد مرگ به او تجاوز خواهد کرد.

المحافظه خاطرنشان کرد: وقتی ما این موضوع را در اینترنت منتشر کردیم ، فردی که مورد تهدید قرار گرفته بود در انتقام به انتشار این خبر در رسانه ها بازداشت شد، و ما وزارت کشور را مسوول جان این شهروند می دانیم.

دیده بان مرکز حقوق بشر بحرین تاکید کرد : این افسر ِ جلاد به سبب ضرب و جرح و شکنجه شماری از بازداشت شدگان السماهیج و الدیر معروف است. او پیشینه معروفی در زمینه شکنجه و آزار جنسی دارد، و پیش از این نیز وقتی این شهروند در بازداشت بود ، او را مورد آزار جنسی قرار داده بود.

وی افزود : نظامیان رژیم حاکم امروز به تحصن شهروندان در السماهیج حمله کردند و دختری 16 ساله را بازداشت کردند.

المحافظه تاکید کرد : ما به عنوان فعالان حقوق بشر همه جلادان را تحت پیگرد قرار خواهیم داد و این مساله را در اینترنت اعلام کرده ایم؛ و همه کسانی که بیش از 50 بحرینی را کشته و هزاران تن را شکنجه کردند، علیرغم حمایت دولت کنونی، تحت پیگرد قرار خواهیم داد و آن ها را به دادگاه های بین المللی خواهیم کشاند.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد