خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

آمریکا: میدوزا، سلاح جدید با اثرات مادام‌العمر در بدن قربانی

سلاح جدید آمریکا از ماده نیست، جسم هم نیست و با چشم دیده نمی شود. صدایی است که آهسته آهسته و به صورت تدریجی انسان را فلج می کند. ویژگی این سلاح عجیب و غریب اینست که حتی اگر نزدیک قربانی ایستاده باشی، احساس نمی کنی که قربانی مورد حمله قرار گرفته و در حال درد کشیدن است.

کارشناسان آمریکایی سالهاست بر روی این سلاح فوق پیشرفته که "میدوزا" (Medusa) نام دارد کار می کنند. مسئولیت انجام آزمایشات بر روی این سلاح برای پیشرفته تر کردن آن بر عهده شرکت (Nevada Corporation Sierra) قرار گرفته و هزینه این کار توسط نیروهای دریایی ارتش آمریکا پرداخته شده است. گفته می شود اندیشه ساخت چنین سلاحی اولین بار در سال 1998 میلادی به وجود آمد اما کار ساخت آن در سال 2003 میلادی آغاز شد. آمریکایی ها ادعا می کنند این سلاح کشنده نیست و تنها برای متفرق کردن تظاهر کنندگان در تظاهرات های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

کارشناسان می گویند: امواج صادر شده از این سلاح به مغز فرد مورد حمله قرار گرفته برخورد می کند و صدای بسیار بلند بر مغز وی وارد می کند به طوریکه فورا او را برای لحظاتی فلج می کند و بالطبع دیگر نواحی سر از جمله گوش و چشم نیز تحت تأثیر قرار می گیرد و در فعالیت آن اختلال ایجاد می شود. نکته قابل توجه در این سلاح آن است که امواج آن از طریق گوش وارد سر و مغز نمی شود بلکه به طور مستقیم از لایه سر عبور می کند.

منابع آگاه در آمریکا اعلام کردند این سلاح قرار است برای اولین بار 18 ماه دیگر مورد آزمایش و تجربه قرار گیرد. کارشناسان مسائل نظامی معتقدند این سلاح ضرر و پیامدهای بسیار بدی بر روی مغز قربانی خواهد داشت که هیچگاه از بین نخواهد رفت و مادام العمر در بدن قربانی باقی می ماند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد