خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

اغفال کننده دختران در تبریز اعدام شد

مرد شیطان صفت که با استفاده از غفلت والدین، دختران کم سن و سال را به بهانه‌های مختلف اغفال می‌کرد، پس از اقرار و اعتراف به اعمال مجرمانه خود، به اعدام محکوم و حکم وی در زندان تبریز اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌شرقی، مرد شیطان‌صفتی که با استفاده از غفلت والدین، دختران کم سن و سال را به بهانه‌های مختلف اغفال و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد؛ با تلاش و جدیت دستگاه قضایی و ماموران اداره آگاهی استان دستگیر و پس از اقرار و اعتراف به اعمال مجرمانه خود و طی مراحل دادگاه، به مجازات اعدام محکوم و حکم وی در زندان تبریز اجرا شد.

این مرد که با پرسه زدن در مناطق خلوت و محلات حاشیه شهر تبریز با معرفی خود به‌عنوان مامور آموزش و پرورش و راننده سرویس مدارس، و با استفاده از غفلت والدین، دختران کم سن و سال را به بهانه‌های مختلف اغفال کرده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

با شکایت والدین قربانیان، این شخص، تحت تعقیب قرار گرفت و با تلاش و جدیت دستگاه قضایی و ماموران اداره آگاهی استان دستگیر و در مراحل رسیدگی به اعمال مجرمانه خود اقرار و اعتراف نمود و توسط دادگاه کیفری استان محاکمه شد.

بر اساس این گزارش، این شخص به اتهام آزار و اذیت جنسی دختران کم سن و سال به مجازات اعدام محکوم و حکم صادره در دیوان‌عالی کشور تایید و محکوم علیه در محوطه زندان تبریز به دار مجازات آویخته شد.

در این گزارش برای پیشگیری و جلوگیری از تکرار چنین حوادث تلخی از والدین و اولیا و مربیان مدارس خواسته شده است، تا در مراقبت و مواظبت از فرزندان، شاگردان کمال دفت و احتیاط را به عمل آورند.

برچسب ها: اغفال‌کننده دختران در تبریز اعدام شد بهار اغفال‌کننده دختران در تبریز اعدام شد، بهار



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد