خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

کلاهبرداری مرد زن‌نما با انتشار تصاویر برهنه مردان

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگیری مرد زن‌نمایی خبر داد که با راه‌اندازی سایت‌های ازدواج موقت از مردان اخاذی می‌کرد.

سرهنگ محمدمهدی کاکوان گفت: در 13 اسفندماه سال گذشته مردی به همراه همسر جوانش به پلیس فتای استان البرز مراجعه کرد و گفت که از سوی فردی در فضای اینترنت مورد اخاذی قرار گرفته است. شاکی گفت که با عضویت در سایت ازدواج موقت با زنی به نام «سپیده» آشنا شده که پس از مدتی این زن عنوان کرد که به دلیل نامحرم بودن امکان ادامه این رابطه وجود ندارد. شاکی گفت که با اجازه همسرم قصد انجام ازدواج موقت با «سپیده» را داشتم اما این زن به دلیل نامحرم‌بودن به هیچ وجه تقاضای قرار ملاقاتم را قبول نمی‌کرد.

کاکوان در ادامه با بیان اینکه «سپیده» پس از چند جلسه ارتباط چت‌رومی از شاکی می‌خواهد که اینترنتی صیغه محرمیت را جاری کند گفت: این دو نفر به اصطلاح با یکدیگر محرم شدند و پس از این اتفاق براساس اظهارات شاکی، سپیده از وی می‌خواهد تا از طریق وب‌کم بدن این فرد را ببیند.

وی با بیان اینکه «سپیده» با طرح این ادعا که وب‌کم ندارد در تمام طول این رابطه دوستی از برقراری ارتباط تصویری امتناع می‌کرده است، گفت: پس از آن که تصویر برهنه مرد در صفحه وب‌کم نمایش داده شد «سپیده» در ایمیلی به این فرد عنوان می‌کند که من «سپیده» نیستم و نام واقعی من «شاهین» است و اگر مبالغی را به عنوان باج به من پرداخت نکنی تصاویر برهنه‌ات را روی شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنم.

کاکوان با بیان اینکه متهم این پرونده با ارسال ایمیل‌های تهدیدآمیز توانسته بود در چندین نوبت مبالغی در حدود 100 هزار تومان از این مالباخته اخاذی کند گفت: سرانجام کارآگاهان با انجام تحقیقات و با توجه به آن که تعداد شاکیان این فرد روز به روز افزایش می‌یافت، این فرد را در مخفی‌گاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این متهم 26 ساله، پول را انگیزه اصلی این اقدامات مجرمانه خود عنوان کرده، گفت: بیش از ده‌ها شاکی از این فرد در تهران بزرگ وجود دارد.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد