خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

جذابترین نوع بینی مال کیه ؟ بینی شما کدامیک از اینهاست؟ + عکس

در تحقیقی جدید شکل و شمایل بینی ها در جهان شناسایی شده و در این بین به 14 نوع مختلف تقسیم شده است.

دیلی میل نوشت: شاید باورتان نشود که بینی وین رونی فوتبالیست معروف انگلیسی از جذابترین نوع بینی ها (snub ضخیم و کوتاه) در این کشور محسوب می شود. در اولین نظرسنجی جهانی درباره انواع بینی ها 14 نوع مختلف شناسایی شده و برای فهمیدن ویژگی های آن با بینی افراد معروف مقایسه و شبیه سازی شده است.

بینی با لبه های راست یا بینی نقاشی شده، بینی متعلق به پرنسس کمبریج یعنی ملکه بعدی انگلیس - کیت- است که مورد علاقه هنرمندان و زیبا دوستان بوده و در نوع خود جذاب و بی نظیر محسوب می شود. پروفسور آبراهام تامیر با مطالعه و تصویر برداری از 1300 نفر با بینی های مختلف توانسته اولین تحقیق رسمی و اکادمیک را در مورد انواع بینی ها در جهان انجام دهد.

وی بینی ها را از نوع "گوشتی" تا نوع "آسمانی" طبقه بندی کرده است. عام ترین بینی در بین مردان در تقسیم بندی انجام شده توسط پروفسور آبراهام تامیر بینی گوشتی است. ( البته این بینی در ایران معروف به بینی نوک عقابی است) که سمبل بینی مطالعه شده بینی پرنس فیلیپ شوهر ملکه الیزابت است که گفته می شود بینی یک چهارم از 1300 فرد بررسی شده مانند بینی پرنس فیلیپ بوده است.

پروفسور آبراهام که مقاله اش در مجله جراحی کرانیو چاپ شده ویژگی هایی مانند سخاوتمند بودن، عاطفی ،کمک کننده و حساس بودن را از جمله ویژگیهای افراد مورد مطالعه با بینی های گوشتی دانسته است. اما در این تحقیق این واقعیت نیز نمود یافته که دارنده بینی های گوشتی و یا مدل شاهینی (Hawk) که باربارا استریسند نمونه آن است، چندان بینی های جذابی نیستند.

9 درصد از تحقیق شوندگان بینی موسوم به بینی رومی (تام کروز) دارند. جاه طلبی، شجاعت و روشنفکری در افراد با بینی رومی بیشتر از بقیه دیده می شود.

سه درصد از تحقیق شوندگان همچنین دارای بینی موسوم به کلاسیک یا یونانی بودند که در این بین بینی فابرگاس بازیگر آرسنال در این دسته جای گرفته است.

پروفسور آبراهام بینی دانیل رادکلیف بازیگر هری پاتر را بعنوان بینی عقابی تعریف کرده است که 9 درصد از پرسش شوندگان دارای چنین دماغی بوده اند. فرد جنگجو و نیز متخصص امور بیزینس دارای چنین بینی هایی هستند.

بینی های آسمانی که 13 درصد دارای چنین بینی هایی هستند از جمله بینی های متعلق به بازیگران خوش نقش مانند کری مولیگان است.

از هر 25 نفر یک نفر نیز مانند لنین دارای بینی گسترده با سوراخهای بزرگ بودند.


از هر 200 نفر نیز یک نفر دارای دماغ نوک منقاری است که لئو مک کرن از جمله این افراد است.(یک زمانی در تهران این نوع بینی موسوم به بینی کوفته ای- سالکی بود.)

بینی پوزه دراز نیز کمیاب بوده و نمونه این بینی را می توان روی تصاویری از صورت نیکسون رییس جمهور فقید امریکا دید. دماغ پالمر تامکینسون در این تحقیق فقط یک نمونه بوده که این نکته نیز جالب توجه بود. بینی هری ردنپ فوتبالیست معروف انگلیسی نیز که از هر 50 نفر یکی دارای چنین بینی است، قابل توجه در این تحقیق بوده است.

سیمون ویتنی از جراحان زیبایی می گوید نتایج بدست آمده که اغلب روی بینی اروپایی ها مصداق دارد، با آنچه در دیگر نقاط جهان روی صورت افراد مختلف وجود دارد، متفاوت است و آن طوری نیست که پروفسور آبراهام گفته است. وی افزود بسیاری مدل بینی آنجلینا جولی را دوست دارند اما در لیست آبراهام نیست!

به گفته وی بینی مستقیم و سر راست در نظر مردان بینی جذابی محسوب می شود و در دید عموم بینی گوشتی خیلی محبوبیت ندارد.

دماغ ضخیم و کوتاه وین رونی ستاره منچستر

شده بینی پرنس فیلیپ شوهر ملکه الیزابت

ببینی موسوم به بینی رومی (تام کروز)

بینی موسوم به کلاسیک یا یونانی بودند / فابرگاس بازیگر آرسنال

بینی با لبه های راست یا بینی نقاشی شده متعلق به کیت

بینی دانیل رادکلیف بازیگر هری پاتر را بعنوان بینی عقابی

بینی های آسمانی / کری مولیگان

دماغ نوک منقاری است / لئو مک کرن

بینی پوزه دراز /نیکسون

دماغ پالمر تامکینسون

دماغ کوچک با حالت اشاره

نونوک شاهینی. باربارا

بینی نوک منقاری/لئو مک کرن

بینی هری ردنپ فوتبالیست قدیمی و معروف



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد