خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

گوگل خدمات جستجوگر خود را دستکاری کرده است

به نقل از‌ ای ویک، بر اساس اعلام کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا، رسیدگی به پرونده انحصارطلبی تجاری گوگل تا ماه دسامبر یعنی قبل از پایان سال ۲۰۱۲ آغاز خواهد شد.

این کمیسیون نگران است روند فعالیت‌های تجاری گوگل به وضعیت دیگر رقبای آن لطمه وارد کند.

این نگرانی به خصوص مربوط به فعالیت‌های گوگل در زمینه ارائه خدمات جستجو است. گوگل متهم است که با دستکاری خدمات جستجوگر خود نتایج مربوط به خدمات خود را بالا‌تر از خدمات رقبا نمایش می‌دهد و به این طریق به کسب و کار آن‌ها خسارت می‌زند.

از میان رؤسای کمیسیون‌های اصلی کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا، چهار نفر پس از انجام یک سال تحقیقات قانع شده‌اند که گوگل از تسلط خود بر بازار جستجوگرهای اینترنتی برای لطمه زدن به رقبا استفاده کرده و تنها یک رئیس کمیسیون چنین اعتقادی ندارد.

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا اولین بار در ژوئن سال ۲۰۱۱ به طور رسمی و علنی از برنامه‌های خود برای پیگرد قضایی گوگل خبر داد. البته این نهاد فاقد توان و بازوی اجرایی است و این کار از سوی نهادهای قضایی و انتظامی در آمریکا صورت می‌گیرد.

در پرونده دیگری دادستان کل ایالت تگزاس آمریکا گوگل را به جرم قیمت‌گذاری ناعادلانه آگهی‌های تبلیغاتی، تبعیض در جستجو برای دسترسی به خدمات خرید و رتبه‌بندی ناعادلانه سایت‌ها تحت پیگرد قرار داده است.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد