خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

ایران: اغفال 12 دختر و تجاوز و فیلم برداری از آنها به بهانه بخت گشایی

مردی با ادعای اینکه از طریق هیپنوتیزم مشکلات دختران جوان را برطرف می کند 12 دختر را مورد سوءاستفاده قرار داد. رسیدگی به این پرونده با دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران و در پی شکایت دختری 28 ساله به نام مریم آغاز شد.

مریم که به خاطر فراهم نشدن فرصت ازدواج تصور می کرد طلسم شده است از طریق یکی از دوستانش با مردی به نام رحمان آشنا شد. این مرد مدعی بود توانایی های خارق العاده یی دارد و می تواند با هیپنوتیزم کردن مشتریانش ریشه اصلی گرفتاری های آنها را پیدا کند و از بین ببرد. به این ترتیب مریم به امید باز شدن بختش به خانه رحمان رفت اما پیش از آنکه هیپنوتیزم آغاز شود رحمان با یک لیوان آبمیوه از مشتری خود پذیرایی کرد. دختر جوان که خبر نداشت در چه دامی گرفتار شده است آبمیوه را سر کشید و دقایقی بعد احساس خواب آلودگی کرد. مقاومت او و تلاشش برای هوشیار ماندن فایده یی نداشت و وی از حال رفت. ساعتی بعد وقتی مریم به هوش آمد متوجه شد توسط رحمان مورد آزار قرار گرفته است، ضمن اینکه مرد شیاد تمام طلا و جواهرات او را هم برداشت و حاضر به پس دادن آنها نبود. دختر جوان که داد و فریادهایش هیچ سودی نداشت به ناچار به خانه برگشت و چند روزی را در انزوا گذراند تا اینکه بالاخره تصمیم گرفت برای خارج شدن از شرایط بد روحی به دادسرا برود و علیه رحمان شکایت کند.

مریم وقتی در برابر دادیار سلیمانی قرار گرفت، گفت: یک سال بود که هیچ خواستگاری سراغم نمی آمد. چون قبل از آن پسران زیادی خواهان ازدواج با من بودند و من به هر کدام شان به خاطر سلیقه خود یا والدینم پاسخ منفی می دادم وقتی دیگر خواستگاری برایم پیدا نشد به این باور رسیدم که طلسم شده‌ام. از نظر روحی و روانی در وضعیت بدی بودم و فکر و خیال مرا راحت نمی‌گذاشت. این مشکل حتی دوستانم را هم متعجب کرده بود چون من دختر زیبا و پولداری هستم و طبیعتاً باید فرصت های زیادی برای ازدواج نصیبم شود. بالاخره یکی از دوستان صمیمی‌ام رحمان را به من معرفی کرد. پیش خودم فکر کردم شاید با هیپنوتیزم بختم باز شود ولی این مرد مرا بیهوش کرد و مورد آزار قرار داد. وقتی هم به هوش آمدم گفت از من فیلم گرفته است و اگر شکایت کنم آن را تکثیر خواهد کرد.

بعد از شکایت دختر 28 ساله ماموران به خانه رحمان رفتند اما متوجه شدند او گریخته است. پس از آن با چهره نگاری از متهم و بررسی اطلاعاتی که شاکی از وی ارائه داده بود فاش شد نام این مرد در بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار ثبت و قبلاً به جرم آدم ربایی دستگیر شده و سه سال را در زندان گذرانده بود. افشای این جزییات روند تحقیقات را شتاب بخشید و تجسس های گام به گام پلیس تا آنجا پیش رفت که معلوم شد متهم در یکی از روستاهای شمال کشور پنهان شده است. رحمان پس از دستگیری و انتقال به تهران تحت بازجویی قرار گرفت و از اعمال تبهکارانه اش پرده برداشت. او به اغفال 12 دختر اعتراف کرد و گفت: «بخت گشایی از طریق هیپنوتیزم شگرد اصلی من بود و چون مشتریانم دختران جوان و زودباور بودند به راحتی می توانستم آنها را فریب دهم و چون آنها را به انتشار فیلم غیراخلاقی تهدید می کردم از من شکایت نمی کردند، ضمن اینکه با سرقت طلا و جواهرات و پول های آنان زندگی ام را می گذراندم.» بنابر این گزارش در پی اعترافات رحمان وی راهی بازداشتگاه شد و تحقیقات از او ادامه دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد