خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

تجاوز سرباز آمریکایی مامور در عراق به دختر شیرخوار سه ماهه

یک چترباز سابق ارتش آمریکا که برای انجام ماموریت تا به حال دو بار به عراق رفته است به اتهام تجاوز و آسیب جدی رساندن به یک دختر بچه‌ سه ماهه محاکمه خواهد شد.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کرک کولمن به جرایم روابط غیر اخلاقی جنایی و سوء استفاده از کودکان (از جرایم درجه‌یک) متهم است که در صورت به اثبات رسیدن این اتهامات به حبس ابد محکوم خواهد شد. مقام‌های قضایی آمریکا گفته‌اند، کولمن که در آن زمان 27 سال داشته است در تاریخ 14 سپتامبر 2007 در جکسون کانتی، 65 مایلی غرب دیترویت به این کودک تجاوز کرده است. این کودک نیز که 17 استخوانش شکسته و دچار آسیب مغزی شده است در حال حاضر تحت درمان قرار دارد. کولمن ظاهرا به بازجویان گفته است که پس از مصرف زیاد مشروبات الکی و قرص‌های مسکن بیهوش شده و پس از بیدار شدن این کودک مجروح را در گهواره‌اش یافته است. وی در حال حاضر به طور موقت با قرار وثیقه‌ی 100 هزار دلاری آزاد شده است.

همچنین، روزنامه گاردین انگلیس از اتهام تجاوز یک نظامی ارتش آمریکا به یک دختر در ژاپن خبر داد که با توجه به اقدامات مشابه در این کشور خشم مردم ژاپن را در پی داشته است. طبق این گزارش، یک نظامی ارتش آمریکا در ژاپن که نامش فاش نشده است به حمله و تجاوز به یک زن فیلیپینی در یک هتل در جزیره جنوبی اوکیناوا متهم شده است. این در حالیست که هفته گذشته در همین جزیره یک تفنگدار آمریکایی به اتهام تجاوز به یک دختر 14 ساله‌ ژاپنی دستگیر شده بود. پس از انتشار این گزارش در روز دوشنبه در ژاپن، مقامات نظامی این کشور این نظامی ارتش آمریکا را دستگیر کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد