خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

راز جنایت عشقی در دوربین مدار بسته پاساژ

سه برادر که بعد از جنایت بر سر ماجرای عشقی به کوه های آوج گریخته بودند پس از نقض حکم اعدامشان باردیگر پای میز محاکمه قرار می گیرند.

10 فروردین ماه سال 88، وقتی زنان و مردان زیادی در پاساژ زرین در شهریار مشغول خرید عید بودند، ناگهان در میان جمعیت 4 مرد را دیدند که با چوب، میله آهنی و قمه به سمت جوانی حمله کرده و پس از کشتن وی پا به فرار گذاشتند.

4 جوان مهاجم در حالی که چهره خود را از شاهدان پنهان می کردند در یک چشم به هم زدن از پاساژ بیرون آمدند و از صحنه حادثه گریختند. همزمان با فرار متهمان، پلیس شهریار در محل درگیری حاضر شده و در تجسس ها این حقیقت افشا شد که مقتول 26 ساله مسلم نام داشته که وقتی برای خرید عروسی برادرش وارد پاساژ شده، از سوی 4 جوان مهاجم هدف ضربات مرگبار قرار گرفته است.

پزشک جنایی نیز علت مرگ را ضربه به سر و خونریزی مغزی اعلام کرد. در شاخه دیگری از بررسی ها روشن شد که مقتول با جوانی به نام حمید و برادرش اختلاف داشته و چند روز پیش با یکدیگر در خیابان درگیر شده بودند.

با افشای این حقیقت فرضیه قتل با انگیزه انتقام جویی قوت یافت و بازپرس جنایی شهریار دستور بازداشت حمید و برادرش را صادر کرد.

کارآگاهان وقتی خود را به پشت در خانه حمید و مغازه برادر وی رساندند با درهای بسته روبه رو شدند و از همسایه ها شنیدند که آنها به همراه پدر و مادرشان و اعضای خانواده پس از قتل، محل زندگی خود را ترک کرده و فراری شده اند.

تجسس های پلیس برای پیدا کردن ردی از این خانواده فراری آغاز شد تا اینکه پس از 5 ماه تیم تحقیق دریافت که عاملان قتل در کوهستان مخفی شده اند و در کوه های آوج زندگی پنهانی خود را آغاز کرده اند.

حمید به همراه 2 برادرش بازداشت شدند و آنها اقرار کردند که در درگیری حضور داشتند اما قتلی انجام نداده اند. آنها در حالی خود را بی گناه دانستند که فیلم دوربین مداربسته پاساژ و اظهارات شاهدان حکایت از این داشت که 3 برادر به همراه یکی از دوستانشان، مسلم را به قتل رسانده اند.

با این شواهد، دادستان شهریار برای این 4 مهاجم به اتهام قتل عمد کیفرخواست صادر کرد و پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات شعبه 71 دادگاه کیفری قرار گرفت. حمید، مهدی، بهنام (3 برادر) و بهمن به اتهام مشارکت در قتل سوم مرداد سال 89 پای میز محاکمه رفتند. شحمید دردفاع از خود گفت: چند ماه پیش با یک زن که صاحب سفره خانه سنتی در شهریار است آشنا شدم. به او علاقه مند بودم و می خواستیم با هم ازدواج کنیم تا اینکه متوجه شدم مسلم -مقتول- نیز برای زن مورد علاقه ام مزاحمت ایجاد کرده، به او تذکر دادم اما کسی را نکشتیم.

در ادامه فیلم دوربین مداربسته پاساژ در دادگاه به نمایش درآمد که حضور متهمان در محل درگیری را تائید می کرد. قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران پس از محاکمه متهمان سه برادر به نام های حمید، مهدی و بهنام را به اتهام مشارکت در قتل به قصاص محکوم کردند.

در ادامه با اعتراض متهمان به حکم مجازات خود پرونده برای رسیدگی نهائی به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی حکم را نقض کرده و برای تحقیقات به دادگاه بازگرداندند. قرار بود سه متهم دیروز محاکمه شوند که با توجه به عدم حضور اولیای دم و ادعای متهمان درباره رضایت آنها جلسه رسیدگی به اردیبهشت سال آینده موکول شد.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد