خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

دختر فراری جاسوس سارق متجاوز در استخرهای زنانه

چنانچه شهروندان با این شگرد مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند و شکایتی در این خصوص دارند می توانند به اداره آگاهی پلیس استان تهران مراجعه کنند.


مردی که با همدستی یک دختر فراری به عنوان مامور اداره برق وارد منازل مردم می شد و پس از آزار و اذیت زنان اموال آنها را به یغما می برد راهی زندان شد.

چندی قبل زنی که ساکن کرج است به پلیس آگاهی استان تهران مراجعه کرد و طی شکایتی گفت؛ دیروز در خانه تنها بودم که زنگ در به صدا درآمد. مردی ناشناس خودش را مامور اداره برق معرفی کرد و من نیز به وی اجازه ورود دادم اما او پس از آنکه متوجه شد من در خانه تنها هستم به زور مرا مورد تعرض قرار داد و سپس هرچه اموال قیمتی و کم حجم در خانه داشتیم به سرقت برد.

پس از طرح این شکایت ماموران با استعلام از اداره برق متوجه شدند روز حادثه هیچ ماموری برای کنتور خوانی به خانه این زن مراجعه نکرده است. بنابراین پلیس که اطمینان داشت با مامور قلابی مواجه است از شاکی خواست در ترسیم چهره فرضی متهم ناشناس به ماموران کمک کند. با تهیه تصویر چهره نگاری شده مامور قلابی ماموران آن را با عکس مجرمان سابقه دار مطابقت دادند و متوجه شدند این مرد شباهت زیادی با یکی از تبهکاران سابقه دار به نام فرشید دارد. این مجرم به اتهام هایی همچون رابطه نامشروع، فروش مال غیر و ورود به عنف چندین بار زندانی شده و آخرین دفعه در سال 85 آزاد شده بود.

در همان حال که کارآگاهان به مرور پرونده های فرشید می پرداختند تا سرنخ های بیشتری علیه وی به دست بیاورند چند زن دیگر نیز با مراجعه به پلیس آگاهی ادعا کردند قربانی مرد متجاوز شده و اموالشان را نیز از دست داده اند.

به همین سبب پلیس بر سرعت تحقیقات خود افزود و با شناسایی چندین مخفیگاه متهم این اماکن تحت پوشش نامحسوس قرار گرفت. پس از چند روز مراقبت پنهانی از محل های تردد فرشید سرانجام وی دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

فرشید ضمن اعتراف به جرائمش درباره چگونگی انتخاب طعمه های خود گفت؛ در سال 85 هنگامی که به جرم رابطه نامشروع در زندان به سر می بردم از طریق یکی از هم سلولی هایم شماره تلفن دختری را به نام افسانه به دست آوردم و پس از آزادی با وی تماس گرفتم و رابطه برقرار کردم. او دختری فراری بود که از هشت سال قبل به تنهایی زندگی می کرد من نیز اکثر اوقات در خانه مجردی وی به سر می بردم و هر دو بدون اینکه شغل و منبع درآمدی داشته باشیم از اندوخته مالی مان خرج می کردیم تا اینکه بالاخره پس اندازمان تمام شد. متهم افزود؛ پس از آن بود که با افسانه همفکری کردم و به این نتیجه رسیدم که تحت عنوان مامور دولت از مردم اخاذی کنم. برای اینکه بتوانیم پول بیشتری به دست بیاوریم و احتمال دستگیری مان را کاهش دهیم نقشه جدیدی طراحی کردیم. طبق برنامه یی که چیده بودیم افسانه به محافل زنانه مانند استخرها، آرایشگاه ها و کلاس های ایروبیک می رفت و زنان مطلقه یی را که ثروتمند بودند، شناسایی می کرد. فرشید در ادامه اعترافاتش گفت؛ افسانه با ریختن طرح دوستی با این زنان نشانی خانه شان را به دست می آورد و از ساعات حضور آنان در منزل مطلع می شد. وی سپس این جزئیات را به من اطلاع می داد و من هنگامی که مطمئن بودم آنها در خانه تنها هستند به آنجا می رفتم و ضمن تعرض، پول نقد و طلا و جواهرات شان را سرقت می کردم.» در حالی که این متهم در بازداشت به سر می برد، سرهنگ اسماعیل هادئی رئیس پلیس آگاهی استان تهران اعلام کرد؛ تاکنون هشت نفر از شکات و مالباختگان شناسایی شده اند و تحقیقات پلیس برای دستگیری همدست فرشید ادامه دارد.

وی افزود؛ چنانچه شهروندان با این شگرد مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند و شکایتی در این خصوص دارند می توانند به اداره آگاهی پلیس استان تهران مراجعه کنند.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد