خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

رژیم صهیونیستی: فروپاشی رژیم صهیونیستی تا قبل از 2050

در سال 2008 میلادی در مجموع 16 هزار یهودی از سراسر جهان به سرزمین‌های صهیونیستی کوچ کردند که این عدد در 21 سال گذشته کمترین بوده است سال 2007 نیز نسبت به سال 2006 حدود 6 درصد کاهش داشته است.

کوچ کردن یهودیان به سرزمین‌های اشغالی یکی از مهمترین عوامل ادامه وجود و حیات رژیم صهیونیستی است. عامل این مسئله را دو چیز می‌توان دانست: یکی اینکه هجرت به "سرزمین موعود" که به آن سرزمین شیر و عسل هم می‌گویند، فلسفه وجودی اسطوره رژیم صهیونیستی را توجیه می‌کند بنابراین اگر خود یهودیان به چنین خرافه‌ای عمل نکنند، بدون شک رژیمی به نام "اسرائیل" باقی نخواهد ماند و به دست بوجود آوردندگان آن نابود خواهد شد. دوم اینکه هجرت یهود به بیشتر بودن جمعیت یهودیان نسبت به فلسطینیان کمک می‌کند به طوریکه در حال حاضر حدود 5 میلیون یهودی در برابر 3 میلیون فلسطینی در سرزمین‌های فلسطینی زندگی می‌کنند.

در همین راستا کارشناسان استراتژی صهیونیستی پیش بینی کرده‌اند در صورتیکه روند مهاجرت یهودیان به سرزمین‌های اشغالی ادامه نیابد و افزایش جمعیتی فعلی فلسطینیان متوقف نشود، رژیم "اسرائیل" در سال 2050 فروپاشیده خواهد شد.

سال 2008 کلید فروپاشی این رژیم زده شد به طوریکه یهودیان آمریکا و اروپا دیگر هیچ تمایلی به هجرت و زندگی در سرزمین‌های اشغالی ندارند این در حالیست که رشد جمعیتی فلسطینیان هر روز سرعت بیشتری به خود می‌گیرد. آمار رسمی اعلام شده توسط مؤسسات صهیونیستی نشان می‌دهد که هجرت یهودیان از سراسر جهان به سرزمین‌های اشغالی در سال 2008 میلادی نسبت به 2007 حدود 20 درصد کاهش داشته است. در همین راستا وزارت مهاجرین رژیم صهیونیستی گفت: در سال 2008 میلادی در مجموع 16 هزار یهودی از سراسر جهان به سرزمین‌های صهیونیستی کوچ کردند که این عدد در 21 سال گذشته کمترین بوده است سال 2007 نیز نسبت به سال 2006 حدود 6 درصد کاهش داشته است.

البته ناگفته نماند دولت رژیم صهیونیستی با هدف بازگرداندن شهرک نشینانی که از سرزمین‌های اشغالی به خارج کوچ کرده‌اند یکسری مزایای اقتصادی در نظر گرفته تا از این طریق بتواند آنان را بازگرداند. این اقدامات در سال 2008 موجب بازگشت 8800 شهرک نشین شد به طوریکه این عدد در سال 2007 تنها 4500 نفر بود اما کارشناسان صهیونیستی معتقدند چنین اعداد و ارقام هیچ گاه نمی‌تواند مانع از حرکت این رژیم به سمت فروپاشی شود.

بر اساس آخرین آمار رسمی اعلام شده توسط وزارت مهاجرین رژیم صهیونیستی،کاهش آمار مهاجرت یهودیان سراسر جهان به سرزمین‌های اشغالی در سال 2002 به شدت آغاز شد به طوریکه پیش از آن طی یک دهه تنها یک میلیون یهودی از کشورهای مختلف اتحاد جماهیر شوروی سابق به سرزمین‌های اشغالی آمدند، در حالیکه از سال 2002 میلادی تاکنون مجموع یهودیان سراسر جهان که به سرزمین‌های اشغالی کوچ کرده‌اند بسیار کمتر شده است.
نظرات 1 + ارسال نظر
م چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ

انشا الله زودتر نابود شود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد