خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

رژیم صهیونی: سوء استفاده رژیم صهیونی از خوانندگان زن

سوزان تمیم از سرشناس ترین خوانندگان زن در لبنان بود که در تابستان 2008 به دست فردی ناشناس در دبی به ضرب چاقو کشته شد. گفته می شود قاتل وی یک شهروند مصری بوده که از هشام طلعت، بازرگان بسیار سرشناس مصری و عضو حزب حاکم مصر پول دریافت کرده بود تا وی را به قتل برساند. دادگاه رسیدگی به پرونده سوزان تمیم همچنان ادامه دارد.

أنیس دغیدی روزنامه نگار مصری طی گزارشی جنجال برانگیز نوشت: سوزان تمیم چند ماه پیش از کشته شدنش به طور محرمانه به همراه نانسی عجرم، هیفا وهبی و الیسا سه خواننده دیگر سرشناس لبنانی به سرزمین های اشغالی سفر کرده بود و با برخی مقامات مسئول این رژیم دیدار و گفتگو کرده بود. دغیدی در ادامه نوشت: سوزان تمیم از برخی اخبار و اطلاعات ترور رفیق حریری نخست وزیر سابق لبنان و نیز ترور شهید عماد مغنیه فرمانده نظامی حزب الله لبنان اطلاع داشت. وی همچنین از برخی اخبار محرمانه در مورد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با خبر بود.

این روزنامه نگار مصری در ادامه گزارش خود نتیجه می گیرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی به احتمال بسیار زیاد از این خوانندگان سرشناس لبنانی برای بهره برداری سیاسی و یا حتی جمع آوری برخی اطلاعات و اخبار بسیار محرمانه سوءاستفاده می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد