خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

سوئیس: اخراج کارمند زن بیمار به خاطر کاربری فیس بوک

تاکنون افراد زیادی به خاطر کاربری فیس بوک از کار اخراج شده اند.

زنی سوئیسی به علت کاربری فیس بوک در زمانی که به علت بیماری مرخصی گرفته بود، از کار اخراج شده است. این زن که نامش فاش نشده است، برای بانک ناسیونال سوئیس کار می کرد. او به مدیرش گفته بود به علت حمله میگرنی قادر به کار کردن نیست و باید در اتاقی تاریک استراحت کند.

مسوولان بانک می گویند زمانی که متوجه شدند این زن هنگام مرخصی درمانی به سایت فیس بوک مراجعه کرده، اعتماد خود را به او از دست دادند و در نهایت او را اخراج کردند.

کارمند اخراج شده می گوید بی گناه است. به گفته این زن، هنگامی که برای استراحت دراز کشیده بوده به وسیله گوشی تلفن همراه آی فون به اینترنت مراجعه کرده و به سراغ صفحه شخصی خود در فیس بوک رفته است. این زن می گوید توضیح مدیرانش را که گفته اند یکی از کارکنان به طور تصادفی متوجه حضور او در فیس بوک شده را قبول ندارد و بانک را به جاسوسی متهم کرده است. به گفته او ناسیونال سوئیس با نام یک شخص مجازی به فیس بوک پیوسته بود و پس از اضافه کردن او به فهرست دوستانش در فیس بوک، فعالیت هایش را کنترل کرده است. به گفته این زن، او زمانی به مدیران شرکت مشکوک شد که دوست مجازی او در فیس بوک بعد از اخراجش از محل کار، از فهرست دوستانش حذف شد. اما ناسیونال سوئیس با رد سخنان این زن می گوید کسانی که در حین سردرد می توانند به فیس بوک مراجعه کنند، توانایی کار کردن هم دارند.

این نخستین بار نیست که کاربری فیس بوک برای یکی از اعضایش دردسر ایجاد کرده است. بعضی از سازمان ها و شرکت ها کاربری این سایت را برای کارکنان خود منع کرده اند و بعضی از اعضای این سایت نیز به خاطر درج مطالب مختلف در این سایت کار خود را از دست داده اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد