خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

انگلیس: زن انگلیسی مست گونه مرد انگلیسی را با دندان کند

این اتفاق ناخوشایند دقایقی پس از پرواز هواپیمای بوئینگ 757 با 233 مسافر شرکت توریستی Thomas Cook که از تعطیلات و سفر مصر به بریتانیا در حال بازگشت بودند، افتاد.

این زن و مرد انگلیسی که در حالت نیمه مست بودند، پس از اینکه مشاجره سختی را شروع کردند، با بالا گرفتن بد و بیراه ها کار به زد و خورد کشید و در میان کتک کاری ناگهان زن با دندان های خود صورت مرد را گاز گرفت. بر اساس گفته شاهدان در صحنه قسمتی از گونه مرد نگون بخت کنده شد و جالب این بود که تا زمان ورود پلیس کسی نتوانست آنها را از هم جدا کند.

بر اثر این حادثه خلبان مجبور به فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه لیون فرانسه شد.

یکی از شاهدان این حادثه گفت: همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد، آنها شروع به بگو مگو کردند و بعد از آن باهم گلاویز شدند. بچه های کوچولو با ترس این صحنه را تماشا می کردند، چون آنها موهای یکدیگر را می کندند و هر کدام سعی داشت چشم دیگری را بیرون بیاورند. وی افزود: زمانی که زن گونه مرد را گاز گرفت، خون از آن محل فواره زد و این ماجرای زد و خورد تا زمانی که آنها را از یکدیگر جدا نکردند ادامه داشت. این شاهد ادامه می‌هد: مرد را با کمربند به صندلی هواپیما بستند و دیگر مسافران تا آخر سفر مواظب زن بودند.

در فرودگاه شهر لیون این زوج جنجالی را از هواپیما خارج و دستگیر کردند تا پس از آن هواپیما سفر نیمه کاره خود به منچستر را ادامه دهد.



مطالب مرتبط
آلمان: دختر مست 20 ساله آلمانی، انگشت مادرش را با دندان کند
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد