خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

آمریکا: مسلمان شدن زن رقاص و آواز خوان و نمایشگر شوهای مختلف

رابیا کریستین خواننده ترکیه‌ای پس از سالها برگزاری برنامه‌ها و شوهای گوناگون سرانجام پس از آشنایی با حقیقت اسلام به این دین تشرف یافت.

رابیا پس از سال ها رقاصی و آواز خوانی و اجرای برنامه‌ها و شوهای گوناگون در شهر هایی چون لندن و نیویورک، سرانجام به دین مبین اسلام تشرف یافت. او در کتاب خود با عنوان «داستان زن رقاصی که ندای حق را پذیرفت» درخصوص نحوه گرایش به اسلام آورده است: زمانی که در نیویورک بودم یک روز به طور اتفاقی وارد مسجدی شدم، در چند ساعتی که در مسجد بودم واقعا احساس عجیبی داشتم تمام روح و جانم تحت تاثیر قرار گرفته بود. بعد از آن تصمیم گرفتم بیشتر به خودم فکر کنم و به مطالعه در خصوص فلسفه اسلامی بپردازم.

وی که اصالت ترکیه ای دارد هم اکنون در شهر استانبول زندگی می‌کند و زندگی خود را بسیار متفاوت‌تر و در خشنان‌تر از گذشته می‌داند. رابیا معتقد است استانیول مرکز فرهنگ اسلامی است و در آنجا می‌توان چیزهای بسیار زیادی از سایر مسلمانان فراگرفت. وی در کتاب خود -داستان زن رقاصی که ندای حق را پذیرفت- می نویسد: گرایش به اسلام تاثیر بسیار زیادی بر روح و روان من گذاشت و باعث شکوفا شدن بسیاری از استعداد های معنوی من شد. من متوجه شدم که رقصیدن یک آموزه اسلامی نیست و من می توانم به جای این کار خصلت های خوب و نیک بسیاری را در خودم پرورش دهم. رابیا پس از تشرف به دین اسلام به جای رقصیدن و آواز خوانی وقت خود را به آموزش نرمش های گوناگون به زنان مسلمان اختصاص می دهد.



مطالب مرتبط
آمریکا: دختران آمریکایی و حجاب
آمریکا: از رقص و شهرت تا سجده و نماز و روزه برای خدا + عکس
بلژیک: اولین نماینده زن محجبه بلژیک: موهایم را می پوشانم نه فکرم را
روسیه: ماشا، دختری مدل مانکن نیمه لخت مبتذل و خواننده رقاصه + عکس ...
اروپا: مایوی شنا مختلط دختران و زنان مسلمان در ساحل دریا و استخر + عکس
حنان ترک بازیگر مشهور عرب، نقش های سینمایی مبتذل و تصمیمی دیگر + عکس
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد