خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

صاحبخانه شهوتی و کشف دوربین مخفی در خوابگاه دختران دانشجو دانشگاهی

راز شوم صاحبخانه ای در اصفهان که درون اتاق سه دختر دانشجوی مستاجر، دوربین مخفی کار گذاشته بود با تابش نور خورشید فاش شد.

سه دختر دانشجو که مستاجر خانه یک مهندس جوان بودند با دیدن قطعه کوچک سیاهی در کنج دیوارشان مشکوک شدند و از پلیس اصفهان کمک خواستند.

«مونا»یکی از شاکیان گفت:ظهر پنجشنبه، تازه از دانشگاه برگشته بودم و به خاطر خستگی شدید در کنج اتاق اجاره ای به استراحت پرداختم.چشمم تازه گرم شده بود که تابش نور خورشید مرا متوجه قطعه کوچک سیاهی در گوشه دیوارکرد.

وی افزود:اول خیال می کردم که اشتباه می کنم و دچار توهم شده ام؛ اما با کمی دقت بیش تر حدسم به یقین رسید.بلافاصله از جا بلند شدم و به بازبینی نقطه مورد نظر پرداختم.به شدت دچار دلشوره شده بودم و می ترسیدم .

دختر دانشجو اضافه کرد:کنجکاوی اجازه نداد بیش تر صبر کنم.کمی از اطراف اتاق ، شیشه سیاه نصب شده بود و دیوار را خراب کردم.بعد در کمال ناباوری با یک دوربین بسیار ریز رو به رو شدم.پس از لحظاتی مشخص شد حدس ما درست بوده و یکدستگاه دوربین، درست کنار دیوار به گونه ای ماهرانه نصب و اطرافش کاملا با گچ پوشیده شده بود.

با کشف دوربین مخفی، سه دختر با طرح شکایتی از دادستان اصفهان تقاضای پیگیری کردند و پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی فرستاده شد.بازپرس «شاه محمدی» نیز دستور تحقیق و بازبینی محل و تعقیب متهم را صادر کرد

کارآگاهان در ادامه تجسسها پی بردند صاحبخانه ، مهندس برق است و به دستگاه های الکترونیکی آشنایی کامل دارد.همچنین «دوربین» درست به رایانه اتاق او وصل بود. بدین ترتیب مهندس «مهران –ج» دستگیر و بازجویی از او برای برملاشدن انگیزه اش آغاز شد.

صاحبخانه اما رد هرگونه تصویر برداری از اتاق زیرزمینی مستاجران گفت: دوربین کوچک را فقط برای کنترل کارهای فرزندم دراتاق گذاشته ام تا وقتی خانه نیستم رفتارش را کنترل کنم!

تحقیق های جامع تر از قرار گرفتن آینه ای بزرگ مقابل دوربین مخفی، حکایت داشت به گونه ای که تصویر جهت مخالف را نیز ضبط می کرد.

اکنون متهم در بازداشتگاه پلیس است و رسیدگی به ماجرا با جدیت ادامه دارد.درهمین رابطه یک پزوهشگر گفت:اولین چیزی که به ذهنم خطور می کند طرح این است که گوشزد کنم همین حالا به گوشی موبایلتان سر بزنید و ببینید چه چیزهایی در حافظه آن دارید.عکس همسر،بچه ها مهمانی عقد و عروسی و شاید چیزهای دیگری که حتی حاضر نیستید به نزدیک ترین فرد هم نشان بدهید.

سید ضیاالدین فایق افزود:بهتر است جیب ، کیف و وسایلتان را هم خوب ببنید شاید خبری از موبایلتان نباشد!چه حالی به شما دست می دهد و چه وضعیتی پیدا می کنید؟عرق سرد تمامی بدنتان را فرا می گیرد، بر افروخته می شوید و از شدت نگرانی دست از پا نمی شناسید

وی ادامه داد:به همه فرضیه ها فکر می کنید ، در این میان یاد فیلمی که دیشب از جمع خانواده گرفته اید هم می افتید.بعد بی درنگ به خاطر می آورید چند شب پیش از تک تک اعضای خانواده فیلم و عکس تهیه کرده اید و به دنبال فرصت بودید تا تصاویر را به رایانه شخصی تان منتقل کنید.

این همان چیزی است که همه ما به آن نیاز داریم ، یعنی یک خودمان را تکان دادن و فکر کردن به این نکته که معلوم نیست چه وقت و چرا چنین اتفاقی بیفتد؟!

فایق اضافه کرد:دست من و شما اما نیست و ممکن است این اتفاق بیفتد و برای پیشگیری باید یک سری اقدامات را انجام داد؛اول اینکه همین حالا و بدون فوت وقت به سراغ موبایلتان بروید و تمام تصاویری که خصوصی تهیه کرده اید ، پاک کنید.صبر نکنید و کار امروز و این ساعت را به زمانی دیگر نیندازید.

اگر اینکار را کردید و گوشی تلفن شما یکساعت و یا چند دقیقه دیگر دزدیده یا گم شد نباید نگران باشید،چون می توانید عکسهای مورد لزوم را دوباره و با وسیله ای مطمئن تهیه کنید وحتی گوشی جدیدی بخرید. اگر اینکار را همین لحظه نکردید و کاری که نباید رخ داد باید منتظر یک تماس باشید؛ ارتباطی که در آن سخن از حیثیت و آبرو و مسایل ناموسی به میان می آید.

وی اظهار داشت:نمی خواهم بگویم دیگر کاری نمی شود انجام داد، اگر پیشگیری نکردیدو با تهدیدی روبرو شدید درنگ نکنید و موضوع را بی درنگ به پلیس اطلاع دهید

همه چیز به آنچه گفتم ختم نمی شود واز زمان ورود دستگاه های پیشرفته به بازار ایران، تبهکاران به راحتی می توانند از شیشه های هوشمند برای رسیدن به هدفهای پلیدشان سو استفاده کنند.

شاید هیچ مکانی برای من و شما امن نباشد و توصیه های متخصصان تا آنجا پیش رفته که حتی برخی اتاق های «پرو» فروشگاهها را هم بدون امنیت دانسته و از مردم خواسته اند پیش از هرگونه اقدام،اطراف خود را خوب بررسی کنند و از نصب نشدن دوربینهای کوچک مطمئن شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد