خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

باز هم سر توییتر توسط هکرها کلاه رفت

کلاهبرداری یک هکر باهوش توانست هم بی‌توجهی مدیران سایت توییتر به لزوم حفاظت از حریم شخصی کاربران را اثبات کرد و هم برای همسر رابرت مردوخ غول رسانه ای صهیونیست گران تمام شود.

به گزارش فارس به نقل از آی دی جی، هکرناشناسی با راه اندازی یک حساب کاربری تقلبی به نام وندی دنگ همسر رابرت مردوخ غول رسانه ای صهیونیست شروع به انتشار اخبار و اطلاعاتی در سایت توییتر کرد.

نکته جالب این بود که وی توییتر را فریب داده و قانع کرده بود که واقعا همسر رابرت مردوخ است و به همین علت لوگوی آبی تایید کننده هویت واقعی کاربر از سوی توییتر در مورد این حساب کاربری اضافه شده بود.

بعد از آنکه خود این هکر از فریب دادن توییتر در حساب کاربری قلابی وندی دنگ پرده برداشت، سایت توییتر هم این مساله را تایید کرد و بابت تایید اشتباهی حساب کاربری یاد شده عذرخواهی نمود.

پیش از این چندین بار حساب های کاربری جعلی به نام بازیگران، ورزشکاران و افراد مشهور در توییتر ایجاد شده بود که البته هر بار مساله با عذرخواهی توییتر به پایان رسیده بود.

اگر چه توییتر تاکنون چند بار امنیت خود را ارتقا داده، اما به نظر می رسد هنوز هم هکرها به سادگی می توانند گردانندگان این سایت را فریب دهند. فردی که دست به اقدام اخیر زده هم هنوز شناسایی نشده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد