اشتباهاتی که در مورد خوابیدن انجام می دهید - خبر اشتباهاتی که در مورد خوابیدن انجام می دهید - خبر
X
تبلیغات
رایتل
خبر


اندازه بزرگ عکس روز


عناوین مطالب


اسفند 1394 مهر 1394 شهریور 1394 اردیبهشت 1394 فروردین 1394 مرداد 1393 تیر 1393 خرداد 1393 اردیبهشت 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 خرداد 1390 مهر 1388 اسفند 1394
فال ها
تفال و استخاره مجرب شیخ بهائی
فال روا شدن حاجت شیخ بهائی
فال عقد و ازدواج شیخ بهائی
فال حافظ شیرازی


اس ام اس ها
اس ام اس های اس ام اس
اس ام اس های اس ام اس - پیامک
اس ام اس های ماه محرم
اس ام اس های نیمه شعبان
اس ام اس های ماه رمضان و عید فطر
اس ام اس های شب یلدا
اس ام اس های عاشقانه
اس ام اس های سرکاری
اس ام اس های ضد حال به دخترها
اس ام اس های ضد حال به پسرها


بازدیدکنندگان از خبر
5864528
----------
رزرو آگهی تبلیغاتی
پذیرش همکار
تبادل ترافیک

----------
برای کسب اطلاعات درباره سیستم های تبلیغاتی فعال ایرانی با ما تماس بگیرید.


گردنبند Love
قیمت 9.200 تومان

عینک زنانه دیور - Dior
قیمت 39.0000 تومان

جا کفشی شو توت - Shoe Tote
قیمت 199.000 تومان

ست کامل موکن ویزیت - Wizzit
قیمت 27.000 تومان

دستگاه دفع حشرات و موش ریدکس
قیمت 27.000 تومان

لامپ قابل حمل Handy Bulb
قیمت 15.000 تومان

چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت
قیمت 49.000 تومان

خردکن نایسر دایسر پلاس
قیمت 69.000 تومان

کارواش خانگی همه کاره جت مینی
قیمت 399.000 تومان




  • اشتباهاتی که در مورد خوابیدن انجام می دهید
  • اشتباهاتی که در مورد خوابیدن انجام می دهید - خبر

    اشتباهاتی که در مورد خوابیدن انجام می دهید

    - اتاق گرم باعث می شود بهتر بخوابی!

    در حقیقت ، خلاف این نکته درست است. دمای اتاق خواب شما باید بین 54 و 75 درجه فارنهایت باشد. این دمایی است که به بدن شما اجازه می دهد آرام گرفته و بتواند چرخه خواب را آغاز نماید. تهویه هوای خوب ، پتوهای نازک ، و دست و پاهای گرم باعث می شوند شما خوب بخوابید.

    2- نوشیدن قهوه و چای بعدازظهر به خواب شما آسیبی نمی زند!

    بستگی به میزان حساسیت شما به کافئین ، سن و زمانی که در ماه قرار دارید ممکن است شب خوب خوابتان نبرد. بدن برای هضم کافئین 7 ساعت زمان لازم دارد. اگر بدن شما به کافئین بیش از حد حساس است شما بیش از این زمان برای هضم آن زمان لازم دارید.پس نوشیدن قهوه بعدازظهر را به شما توصیه نمی کنیم.

    3- غذای سنگین و چرب باعث می شود شما بهتر بخوابید.

    کربوهیدارت ها تریپتوفان را افزایش می دهد و باعث می شود سروتونین بدن زیاد شود. اگر ساعات طولانی از خوردن غذا می گذرد این مشکل بوجود نمی آید . اما خوردن شام سنگین دیرهنگام دمای بدن شما را بالا برده پس برای به خواب رفتن دچار مشکل می شوید.



    مطالب مرتبط

  • جلا.آی آر jala.ir
    در صورت قدیمی بودن مرورگر شما و عدم توان ثبت نظر، از لینک نظرات وارد فرم قدیمی نظرات شوید و نظر خود را ثبت کنید | نظرات [0]

    تعداد نظرات (0)

    نام :
    ایمیل :
    وب/وبلاگ :








    آموزش زناشویی تقویت حافظه
    jala.ir صفحه اصلی فروشگاه بازارچه اس ام اس اخبار جالب اخبار فال تعبیر خواب روش مطالعه همسران آشپزی اخبار روز تماس با ما