خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

عریان کردن زن مسلمان مصری در میدان التحریر + عکس و گفتگو

خانم «غاده کمال عبدالخالق»، فعال مصری است که چند روز پیش با حمله وحشیانه نیروهای ارتش مصر به او و عریان کردنش در نزدیکی میدان التحریر قاهره، به یکی از جنجالی‌ترین و مهمترین اخبار جهان عرب تبدیل شد.

وی که عضو «جنبش 6 آوریل» است، در نخستین اظهار نظر در مورد چگونگی ماجرای حمله نیروهای ارتش به او گفت: در کنار تعدادی از دوستان و معترضان، مسالمت آمیز در حال شعار دادن بودیم. ناگهان سربازان ارتش به سمت ما حمله کردند. تلاش کردم فرار کنم، ولی چهار سرباز من را گیر انداخته و شروع کردند به زدن من.

او در ادامه افزود: یکی از آنها موی مرا گرفت و سرم را کشید. روی زمین افتادم. دیگری شروع کرد به پاره کردن پیراهن من. بدون شک خیلی از افراد در سراسر جهان این صحنه را دیدند، زیرا بسیاری از شبکه‌های خبری و ماهواره‌ای و نیز سایت‌های اینترنتی، آن را پخش کردند. همه اعتراف می کنند که رفتاری غیر اخلاقی و وحشیانه بود.

«غاده کمال عبدالخالق» همچنین گفت: حتی پس از عریان کردن بدن من مقابل دید همگان، شروع کردند به کشیدن من روی زمین. به فریاد و اعتراض تظاهر کنندگان نسبت به چنین کاری، اهمیت ندادند، در حالی که این حادثه در جلوی درب اصلی پارلمان مصر رخ داد. بدن عریان مرا به یک ساختمان در همان نزدیکی بردند. در آنجا یک سرتیپ از افسران ارتش حضور داشت. یکی از سربازان خطاب به آن افسر گفت: این همان دختری است که به شما فحش می‌داد. پس از آن بیهوش شدم.

وی در ادامه گفت: دقایقی بعد به هوش آمدم و پزشکی را بالای سرم دیدم، البته نه در بیمارستان، بلکه در یک مرکز پزشکی میدانی، که در نزدیکی محل درگیری بنا نهاده شده بود. با ترس شروع کردم به فریاد زدن و گفتم مرا تحویل سربازان ارتش ندهید، اما پزشک مرا آرام کرد و گفت: تو آزاد هستی، آنها اینجا نیستند و با تو کاری ندارند.

«غاده عبدالخالق» در پایان گفت: من از حقم نمی‌گذرم. از آن سربازان ارتش در دادگاه شکایت خواهم کرد، زیرا من فردی بی گناه هستم. تنها گناه من این بود که در تظاهرات مسالمت آمیزی شرکت کرده‌ام که خواستار پایان دادن به حکومت نظامیان و روی کار آمدن غیر نظامیان است. بنده نظامیان را مسئول درگیری‌ها و کشتارهای جاری در قاهره می‌دانم.

گفتنی است، روز گذشته، خبری در رسانه‌های مصری منتشر شد، مبنی بر اینکه یک مؤسسه غیر دولتی مدافع حقوق بشر، ده هزار دلار جایزه برای دستگیری سرباز اصلی حمله کننده به «غاده کمال عبدالخالق» تعیین کرد.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد