خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

تزریق خون‌های آلوده به اعضای منافقین

"تری میسان" روزنامه نگار فرانسوی که با کتاب معروف «فریب بزرگ» از واقعه ۱۱ سپتامبر رمزگشایی کرد و مورد غضب دولت فرانسه واقع شد، در گفت‌وگویی با سید محمد جواد هاشمی نژاد؛ دبیرکل بنیاد هابیلیان که درحاشیه اجلاس بیداری اسلامی و اساتید مسلمان در تهران صورت گرفت با بیان پیشینه شناخت خود از منافقین و تحرکات آنان در غرب، آنها را بازیچه دست سرویس‌های اطلاعاتی غرب دانست.

این روزنامه نگار فرانسوی در ابتدای گفت‌وگو با اشاره به شناخت 32 ساله از منافقین بیان داشت: اولین مرتبه در سال‌های ۱۹۸۰ با سازمان مجاهدین آشنا شدم. درست در زمان جنگ ایران با عراق. در آن زمان هیچ شناختی نه از ایران داشتم و نه عراق و فکر می کردم که ایران همان کشور بدی است که فرانسه قصد مهار آن را توسط عراق دارد.

در آن زمان ژورنالیستی بودم که در زمینه‌های تاریخی کار می کردم وتحقیقی در دست انجام داشتم با عنوان «بدون سرایت و آلودگی»، در مورد اینکه چگونه و بدون آلودگی می توان خون را در مراکز انتقال خون منتقل نمود. در این راستا با اخبار بسیار حیرت آوری مواجه شدم که در مورد ویروس ایدز بود و دستوری مبنی بر انهدام خون‌های دریافتی صادر شد و بایستی تمام آنها منهدم می‌شد. در همین اثنا انهدام این خون‌های آلوده متوقف و سپس توسط سازمان مجاهدین خریداری شد که من از این موضوع بسیار تعجب کردم که این خون‌های آلوده که باعث بیماری می‌شدند، چرا توسط سازمان خریداری شده است.

حال آنکه اظهار می‌شد؛ این خون‌ها را برای رزمندگان نیاز داریم تا در زمان جنگ و مجروحیت به آنها تزریق کنیم در حالیکه این خون‌ها موجب بیماری می شد و آنها با دریافت این خون‌ها می‌مردند و این یعنی اینکه آنها بالاخره بایستی بمیرند چه در جنگ و چه در غیر جنگ! هر چند خرید این خون‌ها ممنوع بود ولی اینکه چطور آنها توانسته بودند این خون‌ها را خریداری کنند، خیلی عجیب بود.

وی افزود:‌ بعدها متوجه شدم که همسر فرانسوا میتران، رییس جمهور وقت فرانسه دستور فروش این خون‌ها را به منافقین داده و در این موضوع به آنها کمک کرده است. این موضوع برای من حیرت آور بود. این افراد و سازمان کم کم برای من چهره‌ای وحشتناک پیدا کرده بودند. از این جهت که در هر صورت و به هر شکلی مبارزین و افراد خودشان را در مسیر کشته شدن قرار می‌دادند.

چندسال بعد رییس یکی از احزاب سیاسی فرانسه، جمعی از سیاستمداران و نمایندگان اتحادیه اروپا را برای حمایت از این گروه تشویق کرد و این موضوع بعدها یعنی در دهه ۹۰ اتفاق افتاد. آنها در ظاهر پرونده‌هایی از مقامات ایران داشتند که برای جمع مذکور ارائه دادند و دراین پرونده‌های به اصطلاح مستند، بسیاری از کشته شدگان سازمان را نشان می دادند و می گفتند که این کار ایران است و بسیاری از نمایندگان و وکلا آن را امضا کرده و به خاطر دارم که این افراد عادی به نظر نمی‌رسیدند. لذا گفتم این اسناد و مدارک بایستی بررسی شود. برای همین به نمایندگان نامه‌ای نوشتم تا مواظب این گروه باشند و اینکه این افراد قابل اعتماد و اطمینان نیستند.

میسان در ادامه با بیان خاطره‌ای از یکی از همکاران روزنامه‌نگارش افزود: بعدها در حوزه‌ کار ژرونالیستی با یکی از همکارانم آشنا شدم که به صدام نزدیک بود و در حال تهیه گزارشی از اشرف. ولی پس از رفتن به آنجا گزارش را تهیه نکرد چون بسیار ترسیده بود. وی به من گفت که وارد محوطه ای شده بوده که کاملا ساکت بوده و سکوت در آنجا حکم فرما بوده است و احساسی حاکی از منطقه‌ای جنایت‌خیز به من دست داده بود. تعدادی زن را در حال غذا خوردن و تعدادی را در حال انجام حرکات نظامی مشاهده کرده بود. چون وی به صدام نزدیک بوده می‌دانست که بسیاری از جنایات صدام را این گروه مرتکب شده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات منافقین در اروپا و آمریکا بیان داشت: این گروه مراسم‌های بزرگی را در اروپا راه می‌اندازند و مورد حمایت افراد بسیاری قرار می گیرند. به آنها پول داده می‌شود و متاسفانه برخی از افرادی که از این سازمان حمایت می‌کنند، افراد ساده‌لوحی هستند. در اروپا پول‌های هنگفتی لازم است تا سیاسیون را خریداری نمود و قیمت سیاسیون بسیار زیاد است، حال سوال این است که این پول‌های زیاد و هنگفت از کجا می‌آید؟ در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) بحثی بود که از این گروه حمایت شود یا اینکه آنها را اخراج کنیم و بیرون بیندازیمشان.

در سال ۲۰۰۳ گزارشی از پنتاگون ارائه شد مبنی بر اینکه این افراد با آمریکا در جنگند و هیچ سودی برای آمریکا ندارند، ولی می‌بینیم که سیاستمدارن آمریکایی از منافقین در فرانسه حمایت می‌کنند، حال به نظر شما در درون حاکمیت آمریکا چه کسی از این‌ها عمیقا حمایت می‌کند؟ در سیستم امنیتی آمریکا صدها آژانس و موسسه وجود دارد که از اینها (منافقین) حمایت کنند.

وی در پایان گفت: چنین گروهی که در اروپا تحت حمایت دولت‌های عضو ناتو و تیم های امنیتی آنها است عجیب است که ماموریت‌هایی به آنها محول نشود، نه تنها از این سازمان و گروه علیه ایران استفاده می‌شود بلکه در بسیاری از اقدامات غیرمرتبط با ایران نیز از این گروه بهره‌برداری می‌شود و منطقی است که از چنین گروهی با چنین ظرفیت‌هایی در کارهای پست هم استفاده شود.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد