خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

لخت کردن مرد و زن توسط پلیس آمریکا این بار در اتوبوس

به نقل از راشاتودی، TSA ، این بار قصد دارد دامنه فعالیت خود را به اتوبوس ها هم بکشد. این اتفاقی است که به سبد شانس مردم هوستون در تگزاس افتاده است.

خانم “لی جکسون”، نماینده کنگره از حزب دموکرات هفته گذشته طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد، برنامه اتوبوس ایمن برای ارتقاء امنیت حمل و نقل عمومی هوستون به اجرا درخواهد آمد . طبق این طرح جدید ، شهروندان این شهر که با اتوبوس و مترو سفر می کنند ، توسط ماموران ضد تروریسم بصورت تصادفی انتخاب شده و مورد بازرسی بدنی قرار می گیرند و در صورت لزوم باید لباس خود را از تن خارج کنند. این یعنی باز شدن جبهه جدیدی در مقابل حریم خصوصی مردم آمریکا که تا قبل از این مجبور بودند لباس های خود را تنها برای ماموران فرودگاه از تن خارج کنند.

سال گذشته TSA گفته بود که احتمالاً دامنه فعالیت خود را گسترش خواهد داد. مدیر TSA گفته بود که ما مسئول امنیت سیستم حمل و نقل هستیم نه فقط فرودگاه ها.

در طول سال ۲۰۱۱، نه هزار مورد بازرسی بدنی در سرتاسر آمریکا توسط TSA انجام گرفته است. باید دید عکس العمل مردم و طرفداران حقوق بشر در برابر این اقدام جدید چیست و مردم تا کی می توانند این قوانین را تحمل کنند. شاید روزی برسد که مردم آمریکا همگی به صورت برهنه درخیابان ها راه بروند شاید ماموران امنیتی دست از سرشان بردارند

برچسب ها: لخت کردن مردم آمریکا این بار در اتوبوس اخبار لخت کردن مردم آمریکا این بار در اتوبوس، بدن لخت مرد، بدن لخت پسر، زن لخت، کس زن لخت، زن و مرد لخت، کلیپ زن لخت، زن لخت خارجی، دختر لخت ایرانی، زن و مرد در حمام، زن و مرد سک، زن لخت در حمام، دختر لختی خارجی، دختر لختی ایرونی، دختر س، زن لخت ایرانی، دختر لختی، دختر به اندام هلو و زیبا، اندام لخت دختر، اندام لخت زنان، بدن لخت دختر، بدن لخت دختران، بدن لخت مرد بدن لخت پسر زن لخت کس زن لخت زن و مرد لخت کلیپ زن لخت زن لخت خارجی دختر لخت ایرانی، زن و مرد در حمام زن و مرد سک زن لخت در حمام دختر لختی خارجی دختر لختی ایرونی دختر س زن لخت ایرانی، دختر لختی دختر به اندام هلو و زیبا اندام لخت دختر اندام لخت زنان بدن لخت دختر بدن لخت دختران، اخبار



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد