خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

درخواست بسیار عجیب خواننده زن از هوادارانش

کشا با اظهار نظر عجیبی در توئیتر از هوادارانش درخواست کرد با فرستادن دندانهایشان به او در درست کردن یک گردنبند کمک کنند تا او بتواند از آن در جشنواره ها استفاده کند.

این خواننده ۲۴ ساله آمریکایی هرازچندگاهی کامنت و کارها های عجیبی را از خود نشان می دهد. در اوایل سال جاری او اقدام به خوردن خون قلب یک حیوان کرد و اکنون نیز از هواخواهان خود درخواست کرده دندان های آسیاب خود را برای او بفرستند

کشا این ایده را از هدیه یکی از هوادارانش گرفته است.

یکی از هوادارانم یکی از دندان های خود را برام فرستاد و من از آن در ساختن یک گردنبند استفاده کردم ولی الان می خواهم یک گردنبند از جنس دندان درست کنم و آن را در جشنواره ها به گردن بیاندازم. درخواست من کاملا جدی است و به دندانهای شما هوادارانم نیاز دارم. لطفا دندان هایتان را برایم بفرستید.

جذب گردشگر به روش جالب چینی ها! + عکس

چینی‌ها ماهی قرمز‌هایشان را طوری تربیت کرده‌اند که فقط از طریق شیشه شیر غذا بخورند. این ماهی‌ها در یک سال اول عمرشان آموزش می‌بینند و تقریبا بعد از دو سالگی آمادگی دارند تا غذا خوردن عجیب و غریبشان را به مردم نمایش دهند.

گردشگران مشتاق هم با پرداخت ۱۰ یوان برای هر شیشه شیر، اجازه دارند چند دقیقه‌ای به ماهی‌ها غذا بدهند. این ماهی‌ها در استخر معبد تانهوا نگهداری می‌شوند که در شهر کونمینگ قرار دارد.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد