خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

تجاوز شیطانی ۴ پسر به ۲ دختران جوان در تهران + عکس

خبرگزاری مهر نوشت: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۴ پسر شیطان صفت خبر داد که به جای رساندن دو دختر جوان به بیمارستان آنها را در جنایتی سیاه مورد آزار و اذیت قرار داده بودند!

سرهنگ عباسعلی محمدیان در تشریح ماجرا گفت: صبح روز شنبه چهارم شهریور امسال دو دختر جوان با مراجعه به کلانتری ۱۷۳ امین آباد به مأموران اعلام کردند که توسط دو سرنشین یک دستگاه خودرو پراید سفید و با تهدید چاقو به یک زمین کشاورزی منتقل شده و توسط آنها و همچنین دو جوان دیگر که در داخل باغ مشغول مصرف مواد بوده اند ، مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای شهرری ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . با توجه به حساسیت موضوع ، تیم ویژه ای از کارآگاهان جنایی پایگاه نهم پلیس آگاهی جهت شناسایی و دستگیری متهمان تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار آنها قرار گرفت .

دو زن جوان به اسامی مینا ۲۴ ساله و ستاره ۱۸ ساله که خواهر هستند، پس از حضور در پایگاه نهم در اظهارات خود عنوان داشتند که در حوالی پاساژ مهدی واقع در میدان شهر ری و به قصد رفتن به مرکز درمانی، سوار یک دستگاه خودرو پراید شده اما دو سرنشین پراید با تهدید چاقو آنها را به یک زمین کشاورزی در حاشیه شهر ری برده و در آنجا و به همراه دو جوان دیگر، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده اند .

مینا در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: حدود ساعت ۱۵ روز جمعه سوم شهریور به همراه خواهرم ستاره ، در حوالی پاساژ مهدی در حال عبور از خیابان بودیم که ناگهان خواهرم با یک دستگاه خودرو عبوری برخورد کوچکی کرد اما به علت بیماری خاصی که دارد (صرع) بیهوش شد. مشغول به هوش آوردن خواهرم بودم که به اصرار دو سرنشین جوان یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ جهت رساندن خواهرم به بیمارستان، سوار ماشین آنها شدیم. در حالیکه تصور می کردم راننده در حال رفتن به سمت بیمارستان است ناگهان متوجه شدم که ماشین از مسیر خود به سمت بیمارستان منحرف شده ! به همین علت به سرنشینان پراید اعتراض کرده اما آنها با تهدید چاقو مرا ساکت کرده و پس از آن و از سمت کمربندی کهریزک، من و خواهرم را به باغی در امین آباد بردند.

وی افزود: در داخل باغ دو جوان دیگر نیز مشغول مصرف موادمخدر بودند. هر ۴ نفرشان من و خواهرم را مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از آن دوباره ما را سوار ماشین کرده و در حدود ساعت ۲۱ در حوالی شهر ری ، از ماشین پیاده و متواری شدند.

ستاره نیز در اظهارات مشابه ، همان اظهارات خواهر خود را تکرار کرد و به تشریح جنایت سیاه ۴ پسر شیطان صفت پرداخت.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان با هدایت شکات پرونده، به محل باغ در منطقه امین آباد رفته و آنجا را مورد شناسایی قرار دادند. در ادامه کارآگاهان موفق به شناسایی مالک زمین شده اما در تحقیقات از او و همچنین تعدادی از اهالی محل مشخص شد که مالک زمین که در آن تنها چندین اصله درخت کاشته ، در حال حاضر رسیدگی چندانی به این محل نداشته و به علت نبود حصار یا دیوار در اطراف زمین، این مکان به محلی برای مصرف موادمخدر و… تبدیل شده است.

کارآگاهان در ادامه رسیدگی به این پرونده ، با مراجعه به محدوده پاساژ مهدی تحقیقات میدانی گسترده ای را جهت شناسایی سرنشینان خودرو پراید آغاز و سرانجام موفق به شناسایی یکی از سرنشیان خودرو پراید به نام "حسام . ش" 18 ساله شدند. با شناسایی هویت حسام، بلافاصله محل سکونت او در شهر ری ـ شهرک گلستان – مورد شناسایی قرار گرفت اما در تحقیقات پلیسی مشخص شد که حسام از محل سکونت خود متواری شده است.

در شرایطی که تحقیقات جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری حسام در دستور کار کارآگاهان قرار داشت ، اخبار و اطلاعاتی در خصوص هویت یکی دیگر از متهمان به نام "اصغر . ن" 24 ساله در اختیار کارآگاهان قرار گرفت که در روز حادثه و به همراه شخص دیگری به نام مصطفی، در داخل باغ حضور داشته است.

با شناسایی هویت اصغر، بلافاصله محل تردد وی در محدوده میدان معلم واقع در ابتدای جاده ورامین شناسایی و تحت مراقبت های پلیسی قرار گرفت و سرانجام ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه نهم شهریور اولین متهم پرونده – اصغر . ن – دستگیر و پس از انتقال به پایگاه نهم از سوی شکات پرونده ، به عنوان یکی از افراد حاضر در داخل باغ ، مورد شناسایی قرار گرفت .

با شناسایی اصغر از سوی دو خواهر و با آغاز تحقیقات، متهم در همان دقایق اولیه صراحتا به آزار و اذیت شکات اعتراف کرده و در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان گفت: در داخل باغ و به همراه یکی از دوستانم به نام مصطفی در حال مصرف مشروبات الکلی بودیم که پویا و حسام، در حالیکه دو دختر جوان نیز همراه آنها بودند، با خودرو پراید متعلق به پویا وارد باغ شده و پس از آن … .

اصغر در ادامه اعترافات خود و در خصوص نحوه آشنایی خود با مصطفی، پویا و حسام نیز به کارآگاهان گفت: مصطفی را از حدود یک ماه پیش می شناسم و با یکدیگر در داخل باغ آشنا شدیم و گاهی اوقات نیز همدیگر را در آنجا می بینیم . با پویا نیز که یک دستگاه خودرو پراید داشته و در همان منطقه امین آباد و در نزدیکی باغ سکونت دارد ، در حدود سه ماه پیش آشنا شدم اما حسام را برای اولین بار بود که به همراه پویا ، در همان روز جمعه دیده بودم و پیش از آن هیچ وقت او را ندیده بودم.

با توجه به اطلاعات به دست آمده از هویت و محل سکونت یکی از متهمان به نام "پویا . ف" 19 ساله در نزدیکی محل ارتکاب جنایت، بلافاصله مخفیگاه متهم تحت مراقبتهای پلیسی قرار گرفت و پس از انجام هماهنگیهای لازم با مقام قضایی، کارآگاهان پایگاه نهم در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه ۱۱ شهریور وارد مخفیگاه پویا شده و در حالیکه متهم تلاش داشت تا از محل متواری شود، با شلیک چند تیر هوایی او را دستگیر کردند. خودرو پراید سفید رنگ متعلق به پویا نیز در محدوده مخفیگاه وی کشف و توقیف شد .

پویا پس از دستگیری و انتقال به پایگاه نهم از سوی شکات پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و او نیز همانند اصغر صراحتا به آزار و اذیت دو دختر جوان اعتراف کرد و در اظهارات خود عنوان داشت که به پیشنهاد حسام ، شکات پرونده را به محل باغ انتقال داده است .

در حالیکه شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم متواری پرونده حسام در دستور کار کارآگاهان قرار داشت ، متهم دیگر پرونده به نام "مصطفی . ش" 24 ساله نیز عصر روز ۱۲ شهریور در منطقه شهرری دستگیر شد .

با گذشت تنها چند ساعت از زمان دستگیری سومین متهم پرونده و با انجام اقدامات پلیسی ، کارآگاهان شامگاه ۱۲ شهریور موفق به شناسایی مخفیگاه حسام در یک دامداری متروکه واقع در جاده ورامین شده و پس از اطمینان از حضور حسام در داخل دامداری ، در ساعت ۲۴ وارد این محل شده و در حالیکه حسام تلاش داشت تا با استفاده از چند سگ نگهبان و رها کردن آنها به سمت کارآگاهان از محل متواری شود، با شلیک چند تیر هوایی وی را دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی منتقل کردند .

هشدار پلیس

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه با هشدار به زنان به خصوص دختران جوان گفت: در رسیدگی به این پرونده و با توجه به حساسیت موضوع ، تیم ویژه ای از کارآگاهان جنایی پایگاه نهم پلیس آگاهی رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد که با پیگیری های شبانه روزی و گسترده ای که از سوی کارآگاهان این پایگاه انجام شد، در کمتر از ۲۴ ساعت از زمان ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، اطلاعات اولیه در خصوص هویت متهمان جمع آوری و در کمتر از یک هفته نیز تمامی متهمان دستگیر شدند. پس از دستگیری و در مواجه حضوری با شکات کاملا شناسایی و در ادامه تحقیقات نیز به ارتکاب جرایم خود اعتراف کردند. با توجه به اعتراف صریح متهم و همچنین شناسایی کامل آنها از سوی شکات پرونده ، قرار قانونی برای هر ۴ متهم پرونده صادر و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند .

سرهنگ محمدیان در پایان گفت: پلیس بارها به شهروندان به خصوص زنان و دختران جوان هشدار داده است برای تردد در شهر از خودروهای مسافربر شخصی و ناشناس استفاده نکنند. متاسفانه بی توجهی به این هشدار جدی پلیس باعث وقوع جرایمی تلخ در سطح جامعه می شود



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد