خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

افشای راز سیاه دوربین مخفی اتاق پرو با تیزهوشی دو خواهر

فروشنده لباس‌‌های ورزشی در اتاق پرو دوربین دیجیتالی نصب کرده بود تا عکس‌‌های سیاه تهیه کند.

ایران : راز این مرد 40 ساله زمانی فاش شد که دو خواهر با تیزهوشی پی به نیت شیطانی فروشنده بردند.

مرد مرموز که مغازه لباس ورزشی در محدوده میدان منیریه دارد، روز22 اسفند ماه با ادعا‌های دو خواهر خشمگین از سوی مأموران کلانتری 112 ابوسعید دستگیر شد.

یکی از خواهران در جریان تحقیقات به مأموران گفت: صبح امروز به همراه خواهرم برای خرید لباس ورزشی وارد مغازه این مرد شدیم، ابتدا خواهرم برای پوشیدن لباس وارد اتاق پرو شد و سپس نوبت به من رسید. همین که لباس را پوشیدم ناگهان در کمال ناباوری دیدم یک دوربین فیلمبرداری به‌طور کاملاً حرفه‌ای داخل لوله‌ای نصب شده است.

بلافاصله از اتاقک خارج شده و هنگامی که قصد داشتم به نزدیک‌ترین کلانتری محل مراجعه کنم با گشت پلیس در خیابان ولیعصر روبه‌رو شدم و مأموران را در جریان قرار دادم.

این مرد به دست و پایم افتاد و التماس کرد که از شکایت صرفنظر کنم اما عمل پلیدی که وی انجام داده غیرقابل بخشش است و حالا تقاضای مجازات وی را دارم.

با ادعا‌های این دو خواهر پلیس به بازرسی از اتاق پرو پرداخت و دوربین دیجیتالی که به صورت حرفه‌ای داخل لوله‌ای نصب شده بود را پیدا کرد و مشخص شد تصاویر سه زن در آن ضبط شده است و آخرین طعمه‌‌های مرد مغازه‌دار همین دو خواهر بوده‌اند.

بدین ترتیب، مرد شیاد به خاطر فیلمبرداری غیرمجاز دستگیر و در برابر بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه منیریه تهران قرار گرفت.

این مرد وقتی پیش روی بازپرس مکرمی ایستاد، در بازجویی‌‌ها گفت: «مغازه متعلق به پدرم است و سال‌‌ها می‌شود من در آنجا کار می‌کنم. هنوز ازدواج نکرده‌ام و از مدتی پیش وقتی دیدم زنان برای خرید و پرو به مغازه‌ام مراجعه می‌کنند وسوسه شدم تا پنهان از آنها فیلم تهیه کنم و یک روز پیش از دستگیری این دوربین را در اتاق پرو نصب کردم.»

وی گفت: «خیلی پشیمانم و می‌دانم چه اشتباه بزرگی کرده‌ام. هنوز فیلم‌‌ها را ندیده‌ام و امیدوارم من را ببخشند.»

بنابه این گزارش با توجه به ادعا‌های مرد جوان، بازپرس مکرمی وی را برای تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه 8 پلیس امنیت تهران گذاشت و دستور پلمب مغازه را داد.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد