خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

آمریکا: باربی دختر شیطان به جنگ خدا می آید

عروسکی که تاکنون 5000 نقش ازجمله پلیس، خلبان، پزشک، مهماندار هواپیما، معلم، دزد، گدا، خواننده، ورزشکار، مکانیک و ... را بخود گرفته حتی وارد جزییات اخلاقی ازجمله باردار شدن، طی کردن دوران حاملگی و حاشیه‌های یک زایمان طبیعی نیز شده است که ازحوزه وظیفه یک عروسک خانگی خارج است. او ابزار یک جنگ است. جنگی که برخلاف روالهای معمول جان مردان را مستقیما درمعرض خان لوله های آتش قرار نمیدهد بلکه اینبار اولین طرفهای این جنگ کودکان، زنان وجوانان هستند. طراحان این نوع جنگ براین باورند که عصر تیرو ترکش گذشته است و نیاز نیست برای گرفتن آب و خاک و ناموس یک مملکت به جنگ مردان پوتین پوشیده با صرف هزینه های سنگین نظامی برویم بلکه با منحرف کردن و جایگزین نمودن فرهنگ‌های وارداتی میتوان ازکودکی خواسته‌های استعماری را با استفاده از جیب پدران و مادران همین افراد به آنها تحمیل کرد.

آمریکا: دختر شیطان به جنگ خدا میآید

عروسکی که هدف از آفرینش آن را میتوان در تکرار حادثه کوه تور و تولد گاو سامری جستجو کرد، یکی ازاین ابزارهاست. او اکنون 48ساله شده تا امانیسم را جایگزین خدا محوری در زندگی بشر نماید. دختر 48 ساله کمپانی ماتل پیش از تولد خود توسط پدارنش ساخت تصاویری از زنان فاحشه را تجربه کرده است، بطوریکه درسال 1359میلادی این کمپانی برای دریافت امتیاز ساخت قاب عکس و عروسک لی لی که یک عروسک آلمانی و برگرفته از نام، شخصیت، چهره و اندام یک زن فاحشه بود؛ هزینه فراوانی را متحمل میشود. هزینه‌ای که با تولید چهره فاحشه‌ها سود کلانی را به جیب رئیس این کمپانی وارد می‌کند. شیرینی این نوع پول آنقدر زیر زبان صاحب ماتل مزه میکند که پس از آن دختر خود به نام باربارا را سوژه عروسک سازی خود میکند و خواسته‌هایش از دختر بچه کوچک را دراندام باربی دنبال میکند تا اولین ترکش این جنگ به بنیان خانواده خود وی اصابت کند.

آیا باربی فقط عروسک است؟
قوائد عروسک سازی با توجه به ظرافت کودکانه چهره‌ای معصوم و دخترانه است که درطول قرنها از سوی والدین و دیگر تولید کنندگان دنبال شده است اما برخلاف این رویه باربی چهره‌ای زنانه داشته تمام اجزا و اندام خود را با این اصل همسان سازی نموده است. عروسکی که تاکنون 5000 نقش را بخود گرفته حتی وارد جزییات اخلاقی ازجمله باردار شدن، طی کردن دوران حاملگی، تولد کودک با حاشیه‌های یک زایمان طبیعی نیز شده است که ازحوزه وظیفه یک عروسک خانگی خارج است. ازجمله نقش‌های دختر شیطان را میتوان به پلیس، خلبان، پزشک، مهماندار هواپیما، معلم، دزد، گدا، خواننده، ورزشکار، مکانیک و ... اشاره کرد که در این میان نقشهای مردانه جایگاه خاصی در آن داشته و دارد؛ بطوریکه عموما باربی با پوشیدن این لباسها مخاطبین خود را ازخانه و کاشانه و وظیفه اصلی تربیتی دور میکند. اما این نقش ها همگی درشرایط عادی پدید نیامده است و مسایل سیاسی‌، اقتصادی و اجتماعی روز اصلی ترین عامل و محور پدید آمدن شخصیت این عروسک است.

آمریکا: دختر شیطان به جنگ خدا میآید

میتوان ازباربی بعنوان عروسک الهام دهند تفکرات شیطانی دولتمردان کاخ سفید یاد کرد زیرا باربی بیش ازهر سرباز و افسری توانسته است اهداف کاخ سفید را درمیان مردم آمریکا و جهان ترویج دهد. ازجمله این ماموریتها میتوان به القای خطر تروریسم اسلامی پس ازماجرای 11سپتامبر و یا فراهم کردن زمینه ذهنی شهروندان آمریکایی در ضروری دانستن حمله به عراق اشاره کرد. در ماجرای حمله به عراق باربی پیش از این حمله یونیفرم ارتش را پوشیده و پا دربازار اقتصاد خانواده ها میگذارد همین امر تاثیر زیادی در اذهان عمومی داشت و مقبولیت حمله نظامی آمریکا به عراق را فراهم میسازد. او حتی پس ازجنگ عراق نیز دست بردار نبوده و در لباس ارتش آمریکا درچنگال تروریست‌های مستقر در عراق اسیر میشود بگونه‌ای که درپشت تصویر تبلیغاتی این عروسک پرچمی با نشانه های اسلامی به تصویر کشیده میشود تا اسلام منشاء حرکتهای تروریستی در جهان معرفی شده و توجیهی برای ادامه اشغالگری عراق فراهم گردد. عروسک انتحاری باربی آخرین ماموریت ضد اسلامی دختر شیطان است. این عروسک با پوشیدن لباسی که هیچ شباهتی به لباس کشورهای اسلامی ندارد کمربندی از نارنجک را بخود بسته و دستگاه کنترل آنرا بدست گرفته است. با فشار دادن دکمه این دستگاه باربی شروع به گفتن الله اکبر کرده و صدای انفجار حاصل از عملیات انتحاری بگوش میرسد. باربی پس از این گفتن الله اکبر و صدای انفجار شروع به خنده‌های تمسخر آمیز میکند.

آمریکا: دختر شیطان به جنگ خدا میآید

باربی از کودکی به فرزندان ما میآموزد که جامعه مدرن غربی چه انتظاری از یک زن در هر نقطه ازجهان که باشد دارد و ماموریت او درآینده چه در خانه و چه محل کار و عرصه‌های مختلف اجتماعی چیست؟ این کودک باید بیاموزد که در آینده چه مشخصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را دنبال کرده و علاوه بر آن از چه سیما، اندام‌، لب و دماغی برخوردار بوده و چه چیزی را چه زمانی بپوشد یا از چه ابزاری در چه شرایطی استفاده کند. در واقع جسم و اندام باربی وسیله‌ای برای جذب کودک میشود تا از این عروسک صرفا بعنوان یک تصویرگر اندام زنانه استفاده نشود بلکه باید این اعضا و جوارح امانسیم را به جنگ خدا محوری در لحظات زندگی ببرد. این ماموریت باید از ذات دخترانه بهره بیشتری ببرد تا مردان را به تسخیر تفکر خود درآورد. این عروسک باید قادر باشد تنهایی های یک دختر بچه که چیزی در مغز او حک نشده را پر نماید با او همکلام شود و هر جا و هر لحظه هر نقشی که او خواست را برایش ایفا کند تا این دخترک حتی لحظه‌ای را بدون باربی نباشد.

آمریکا: دختر شیطان به جنگ خدا میآید

شواهد یک دهه گذشته حاکی از نفوذپذیری عجیب دختر شیطان در روح و جسم دختران ایرانی است بطوریکه آرایشگاهها و کلینک های جراحی‌های جزئی عموما در حالی گسترش می‌یابند که الگوی اصلی مشتریانشان این عروسک است. مدلهای مو، ابرو، لب و گونه ازخواسته‌های هم بازیهای سالهای گذشته باربی است که امروز سنینی درحدود 18 تا 25سال را داشته و خواسته آنها از کلینیک‌ها نیز کمری باریک، پاهای کشیده با دماغی نوک بالا است. کافیست برای اثبات این امر سری به اینگونه کلینک ها یا آرایشگاههای که درکنار نام خود از کلمه «تخصصی» نیز استفاده میکنند بزنید تا تعداد افرادی که مایلند فردی با مشخصات بالا را داشته باشند ببینید.

آمریکا: دختر شیطان به جنگ خدا میآید

برای مقابله با باربی چه کنیم؟
متاسفانه دختر شیطان بسیار پیشرفته‌تر از ابزارهای دفاعی کشورهای مورد تهاجم است و دامنه آن صرفا کشورهای جهان سومی را در بر نمیگیرد بلکه همپیمانان سیاسی و اقتصادی ایالات متحده نیز از روند رو به گسترش حضور باربی درجامعه خود نگران بوده و حرکتهایی برای مقابله با آن انجام داده‌اند. ازجمله این حرکتها را میتوان به مقابله دفاعی انگلیس که نزدیکترین همپیمان آمریکا درجهان بشمار میرود جستجو کرد. دولت بریتانیا وقتی مردمان کشور خود را دربرابر باربی بی دفاع می‌یابد «سندی» را به جنگ او میفرستد تا لباس فرهنگ خود را بپوشد و در دامان دختران کوچک محله های قدیمی منچستر و لندن آرام بخوابد.

آمریکا: دختر شیطان به جنگ خدا میآید

مصر باتمدن کهن خود نیز برای این نفوذ نگرانی خود را نتوانست کتمان کند و به سراغ «رضانه» میرود تا با پوشیدن روسری و لباس تمام قد و جانماز صورتی بازار اسباب بازی جهان عرب را به تسخیر درآورد. حضور خوش رنگ رضانه با این هیبت که امروز پر فروش ترین عروسک بازار عرب بشمار میرود هنوز نتوانسته سازندگان دارا و سارا را به فکر فرو ببرد که یک عروسک سنگین با جسمی که نمیتوان آنرا با یک دست نگه داشت سربازان خوبی برای مقابله با باربی نبوده و نیست. دارا وسارای ایرانی نماده‌های خوبی از فرهنگ کهن ایران اسلامی هستند اما واقعیت این است که هنوز نتوانسته‌اند جایگزین باربی در بازارهای داخلی کشورمان شوند و موید این مطلب افزایش حضور دختر شیطان در مغازه‌های اسباب بازی فروشی است که هر روزه بر تعداد آنها افزوده میشود.



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد