ورود به اصل مطلب: چهل روش موثر برای ترک خود ارضایی استمناء و استشهاء پسران و دختران

[ web ] Ali

خوب فود

سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:29 ب.ظ

[ web ] Zahra

با سلام خانوما اول اینرو بگم ک استمنا یک گناه کبیره هست...دوم اینکه همیشه به این فکرکنید ک شاید تواین حینی ک دارید خودارضایی میکنید پرده بکارت ازبین بره ویه عم بدبخت بشید.. و سوم اینکه یدفه نمیشه قطع کرد.با مرور زمان کمش کنید،من الان سالهاست ک دست به خودارضایی نزدم،البته به کمک یکی از سایتها ک دقیق یادم نیس کدوم بود.اگه روزای سه بار میکنی اول روزی دوبار بکن بعد دو لوز یبار بعد هفته ای یبار بعد ماهی یبار و.....یدفه میبینی ک خیلی وقته ترک شده خداروشکر انشالله که خدا قوت بده
در امان خدا خدافظ

چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:04 ق.ظ

[ web ] سارا

من چه خاکی تو سرم بریزم که چن ساله نمیتونم ترک کنم و با اینکه شرایط خوبی دارم ولی اصلا موقیعیت ازدواج خوب پیش نمیاد یعنی از رحمت خدا ب دورم ن تورو خدا نگین مگه میشه امکان نداره کسی به خاطر این از چشم های مهربون خدا بیافته. دعام کنین ممن فقط یا ازدواج میتونم ترک کنم

یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:44 ب.ظ

[ web ] فری

سلام دوستان
من هم مدتها در گیر این عمل زشت و کثیف بودم.
همه موارد بالا درسته ولی یه کار هست که مهم تر از همه هست اینکه اراده قوی داشته باشی حله.
خدا کنه از این عمل کثیف نجات پیدا کنید.

یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:32 ب.ظ

[ web ] سعید

راه های کنترل و روش های کم کردن و از بین بردن قوای شهوت و تمایلات جنسی زناشویی برای جوانان مجرد:
باید دانست زمانی که خداوند شهوت و تمایلات زناشویی را برای بقای نسل در وجود انسان قرار داد و برای کنترل و ارضای آن ازدواج دائم را قرار داد و به آن سفارش بسیار نمود و هنگامی که شرایط برای ازدواج دائم فراهم نبود، برای اینکه ایمان و پاکدامنی انسان لطمه نخورد، ازدواج موقت را مقرر فرمود. البته با رعایت شرایطش که در اسلام بیان شده است.
اما اگر در کل شرایط برای ازدواج فراهم نبود باید چه کار کرد؟! چگونه باید از ایمان و پاکدامنی خود مراقبت نمود؟!
باید دانست اگر کسی حقیقتا و از سر اخلاص بخواهد خود را حفظ کند خداوند نیز او را یاری خواهد کرد. البته برای این کار ما دستورات عملی هم در دین داریم که در اینجا با استفاده از بعضی روایات و دستورات بزرگان دین به برخی از شیوه های کنترل شهوت اشاره می نماییم:
- روزه گرفتن و در صورت عدم امکان آن، کم غذا خوردن بطوری که روزی بیشتر از دو وعده غذایی نخوردن.
- نخوردن غذا های تحریک کننده مانند: پیاز، خرما، تخم مرغ،غذاهای چرب یا پروتیینی با کالری بالا و...
- خوردن موادی که شهوت را کم می کنند، مانند: آبلیمو، کافور، سرکه(که مالیدن آن به بدن هم موثر است) و...
- کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم و ندیدن صحنه های حرام یا تحریک کننده، مانند: فیلم ، عکس و... این مورد بسیار مهم است زیرا انسان اگر ورودی های خود را یعنی چشم و گوش را کنترل کند و اجازه ندهد بدی ها و گناهان وارد وجودش شوند، آنگاه خروجی هایش یعنی اعمال ، رفتار و... هم خوب و درست می شوند. و از گناهان فرسنگ ها فاصله می گیریم. زدست دیده و دل هر دو فریاد --- که هرچه دیده بیند دل کند یاد.
- از بین نبردن و نتراشیدن موهای زائد بدن چون باعث تضعیف قوای جنسی می شود.
- دوری کردن از خوردن غذاها و لقمه های حرام و استفاده از غذای حلال و پاک.
- در حالت جنب نبودن و داشتن وضو و با وضو بودن که باعث ایمن و دور شدن از وسوسه شیاطین می شود.
- ورزش کردن و تحرک بدنی برای سوزاندن کالری های انباشته شده و اضافه بدن و دوری از تنبلی و تن پروری.
- مشغول کردن فکر و اندیشه خود به کار و فعالیت و دوری از بیکاری و آزاد گذاشتن و رها کردن فکر و اندیشه به سمت افکار و تخیلات نادرست.
- تنها و دمر(به شکم) نخوابیدن.
- زیاد استغفار کردن.

یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:17 ب.ظ

[ web ] علی

واقعا کمک کنده بود

جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:33 ب.ظ

[ web ] فاطمه

واقعا ممنونم...جایی خونده بودم که شستشوی پا با آبسرد هم خیلی موثره..

موفق باشید

پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:15 ب.ظ

[ web ] م

عالی

پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:41 ب.ظ

نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :