خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

ساحلی عجیب در انگلیس + تصویر

در سواحل جنوب انگلستان پدیده ای بسیار عجیب رخ داده است که در طی آن "کف" حاصل از حرکت آب دریا که به ساحل رسیده است به صورت ماده "فوم" در ساحل باقی مانده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در سواحل جنوب انگلستان پدیده ای بسیار عجیب رخ داده است که در طی آن "کف" حاصل از حرکت آب دریا که به ساحل رسیده است به صورت ماده "فوم" در ساحل باقی مانده است. بنا بر اخبار رسیده این ماده که به برف شبیه است سرتاسر ساحل منطقه "Devon" را پوشانده است و باعث شده است تا افراد زیادی به این منطقه جذب شوند.

البته باید این نکته را هم متذکر شد که در یک هفته گذشته این منطقه شاهد تغییرات بسیار ناگهانی و سریع آب و هوایی، بروز تند باد و بارش های سنگین بوده است که در طی آن درجه حرارت هوا به سرعت کاهش و یا افزایش پیدا می کرده است. در نهایت هم این امواج که باعث جمع شدن کف ها در ساحل شده است اتفاقات عجیب در این ناحیه را تکمیل کرده است.

نکته عجیب تر این است که در حال حاضر جزیره انگلستان در حال گذراندن فصل گرم خود است و بروز چنین شرایط آب و هوایی بسیار عجیب است. از چند روز قبل که این پدیده رخ داده است اهالی این منطقه با ارسال تصاویری از این وضعیت عجیب در فضای مجازی بحثهای گسترده ای را در مورد ماهیت و جنس این ماده و همچنین دلیل رخ دادن آن آغاز کردند.

به نظر می رسد کودکان بیشتر از سایرین از این حادثه استقبال کرده اند و هر روز به همراه خانواده های خود به ساحل رفته و به جست و خیز بر روی این مواد می پردازند.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد