خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

مامور موساد: برای تخلیه اطلاعاتی شخصیت های عرب با آنها رابطه نامشروع داشتم

یکی از مسئولان سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که برای گرفتن اطلاعات مهم با برخی از شخصیت‌های عربی ارتباط جنسی داشته است.

به گزارش رجانیوز، تزیپی لیونی، وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی، در گفتگو با روزنامه تایمز انگلیس اعتراف کرد: در زمان فعالیتش در سازمان اطلاعات و جاسوسی اسرائیل (موساد) برای تخلیه اطلاعات برخی شخصیت‌های عربی با آن‌ها ارتباط جنسی داشته است.

لیونی در این باره اذعان کرد: «من برای بد نام کردن برخی شخصیت‌های عربی و ایجاد پرونده رسوایی برایشان با آن‌ها ارتباط جنسی داشته‌ام تا اطلاعات مهم و امتیازهای سیاسی از آن‌ها بگیرم.»

وی در این مصاحبه افزود: «برای گرفتن اطلاعاتی که به نفع اسرائیل باشد مخالف ارتباط جنسی با دیگران نیستم.»

لیونی گفت که برای ایجاد رسوایی و تشکیل پرونده‌های غیراخلاقی برای شخصیت‌های مهم تلاش کرده و به آن افتخار می‌کند و اگر برای اسرائیل لازم باشد بار دیگر در چنین اقداماتی تردید نخواهد کرد.

اخیراً خاخام «آری شفات» از مهم‌ترین خاخام‌های صهیونیستی تن فروشی زنان اسرائیلی را در برابر دشمنان برای دریافت اطلاعات مهم مجاز دانست و آن را به منابع دینی یهودیان مرتبط کرد.

پیش از این و در زمان تصدی پست وزارت امور خارجه توسط لیونی اخباری مبنی بر رابطه نامشروع وی با امیر یکی از شیخ نشین های حوزه خلیج فارس منتشر شده بود. گفتنی است این شیخ نشین که در سال های اخیر تلاش زیادی برای ایفای نقش در منطقه خاورمیانه از خود بروز داده است، دارای قوی ترین روابط دیپلماتیک را با اسرائیل در منطقه خلیج فارس است.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد