خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

25 درصد کودکان معتاد به سایت‌های مستهجن بستری می‌شوند

به نقل از سایت دیلی میل، کودکان انگلیسی به بازدید از سایت های مستهجن معتاد شده اند.

بنابراین گزارش کودکان کم سن و سال انگلیسی به دیدن سایت‌های آن‌لاین مستهجن معتاد شده‌اند به طوری که یک سوم از این کودکان 10 ساله، تصاویر عریان را دیده‌اند.

در گزارش نگران‌کننده‌ای که اخیرا منتشر شده، نشان می دهد چهار پنجم از پسران و دختران مرتبا به سایت‌های پورنو دسترسی دارند.

این گزارش همچنین نشان می دهد بر اساس آمارها، بیش از یک سوم بیماران جوان در کلینیک‌های خصوصی بدان خاطر بستری می شوند که اعتیادشان به پورنوگرافی آن‌لاین از میان برود. همچنین در این گزارش فاش شده است که 26 درصد از جوانانی که به کلینیک پورتلند در انگلیس مراجعه می‌کنند، به خاطر ترک اعتیادشان به سایت‌های مستهجن است.

نگرانی‌هایی در این میان وجود دارد که نشان می دهد با افزایش پورنوگرافی، نوجوانان، دیگر قادر به حفظ روابط عادی خود نبوده و بیشتر در معرض سوءاستفاده های جنسی قرار می گیرند.

روز گذشته، "کلایر پری"، از شرکت‌های اینترنتی خواست که روش ساده‌ای را برای والدین طراحی کنند تا به راحتی دسترسی کودکان به محتوای این‌گونه سایت ها را محدود کنند.

البته گزارش تحقیقی پیرامون حفاظت کودکان در محیط آن‌لاین، نشان می دهد بیشتر جوانان، به طور تصادفی وارد این سایت ها می‌شوند.

"آندرا لیدسام"، عضو حزب محافظه‌کار هم اظهار داشته که پسر وی به او گفته است: «بر روی گوشی همکلاسی‌هایش پر از تصاویر مستهجن است.»

در حال حاضر، بیش از 60 درصد کودکان 11 تا 16 سال، از اتاق خود به اینترنت دسترسی دارند که این رقم در شش سال پیش، تنها 30 درصد بوده است. مطلب هشدار دهنده دیگر اینکه 41 درصد از کودکان هفت تا 10 سال، می‌توانند از اتاق شخصی خود به اینترنت دسترسی داشته باشند.

ضمن آن که در این گزارش مشخص شد که 12 درصد نوجوانان، تصاویر شخصی و عریان خود را در اختیار دوستانشان قرار می‌دهند که البته بعد از به هم خوردن رابطه آن دو، این تصاویر به سرعت در کلاس پخش می‌شود و به شخصیت طرف لطمه وارد می شود.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد