خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

جنجال عریان شدن و حرکات غیر اخلاقی ملکه زیبایی

این روزها جانم جید کلسال که عنوان نخست رقابت های ملکه زیبایی و دختر شایسته منطقه نوادا در سال 2012 را از آن خود کرده بود با انتشار تصاویری برهنه از انجام اعمال غیر اخلاقی خود در فیس بوک به تیتر نخست رسانه ها تبدیل شده است و به گفته مسئولان رقابتهای ملکه زیبایی آمریکا در آستانه از دست دادن تاج و حذف از رقابتهای سراسری قرار دارد. به گزارش ایران ناز این خانم 26 ساله ادعا میکند این تصاویر ساختگی است.

این تصاویر که ادعا میشود مربوط به سال 2006 است این دختر را نشان میدهد که با بدنی برهنه در یک کلوپ شبانه در حال انجام حرکات غیر اخلاقی است. این دختر سابقا در یک کلوپ شبانه در لاس وگاس خدمتکار بوده است و سه سال پیش به نیوجرسی نقل مکان کرد.

این نخستین بار نیست که یک ملکه زیبایی با انتشار تصاویر غیر اخلاقی اش عنوان خود را از دست داده و از راهیابی به رقابتهای سراسری باز میماند. در سال 2006 نیز دونالد تراپ به دلیل انتشار تصاویری که او را در حال انجام حرکات غیر اخلاقی نشان میداد و همچنین مصرف الکل و اعتیاد به کوکائین عنوان خود را از دست داد.

همچنین یکی دیگر از این زیبارویان به دلیل حمله به دو مرد طی یک هفته دادگاهی شد و ملکه زیبایی واشنگتن نیز بخاطر رانندگی در حالت مستی دستگیر شده و روانه دادگاه شده است.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد