خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

بازداشت زنی که با اسکلتها رابطه جنسی داشت

یک زن ۳۷ ساله سوئدی که بقایای اسکلت انسان ها را در آپارتمان خود نگهداری می کرد و متهم به روابط جنسی با آنهاست، دستگیر شد.

این زن یک صد قطعه از اسکلت انسانها به همراه شش جمجمه را جمع آوری کرده بود و به نظر می رسید که از آنها بهره گیری چنسی می کرده استدیلی میل گزارش داد که پلیس در خانه ی این زن دو سی دی پیدا کرده است که او را در حال بوسیدن و در آغوش گرفتن اسکلت ها نشان می دهد.

زن که در دادگاهی محلی در جنوب سوئد محکوم شده است، این ادعا را رد می کند و می گوید علاقمند به تاریخ بوده است.او در نوشته ای آروز کرده است که همسر او همچون، این اسکلت ها باشد و گفته است که در کنار چنین مردی است که احساس خوشبختی می کند.

در خانه ی این زن لوازم حفر قبور یافت شده است اما پلیس سندی برای اثبات اینکه این زن قبرکن بوده است ندارد.زن سوئدی نگهداری این اسکلت ها را تایید کرده است اما هرگونه اتهام را رد می کند.

او در صورتی که مجرم شناخته شود باید ۲ سال را پشت میله های زندان بگذراند.پلیس می گوید تصاویری نیز در آپارتمان این زن یافته است که او را در حال بوسیدن اسکلت ها نشان می دهد، اما زن ادعا کرده است که این یک تصویر متعلق به زن دیگریست و او آن را از اینترنت به دست آورده است.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد