خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

آمار خودارضایی در مردان و زنان انگلیسی، تماشای فیلم غیر اخلاقی مستهجن و رابطه جنسی و طلاق

در بین مردان، 40 درصد اعتراف کرده‌اند هر روز این کار را انجام می‌دهند در حالی که این آمار برای زنان حدود 22 درصد است و 55 درصد مردان اعتراف کرده‌اند حداقل به صورت هفتگی خودارضایی می‌کنند درصورتی که 48 درصد زنان جامعه به این امر به صورت هفتگی مشغولند.

بد نیست در این مطلب، با تکیه بر آماری درباره خودارضایی، این بحث را باز کنیم که چگونه اکثریت مردم از روابط جنسی خود راضی نیستند و بدین‌ترتیب یک جامعه غیرنرمال و مریض شکل گرفته است.

اشاره به یک نکته در این باره مفید است؛ اول اینکه بیشتر این آمارهای خودارضایی درباره کشور آمریکا جمع‌آوری شده و با توجه به تفاوت بافت و فرهنگ آمریکا و انگلستان، به نظر نگارنده وضع در انگلستان از این هم بدتر است. ثانیا در برخی موارد اختلاف‌های آماری وجود دارد که موارد اختلافی در این مختصر بیان نشده است.

اما اگر کسی بپرسد این آمار چه اهمیتی دارد و نشان‌دهنده چه امری است، پاسخ آن این است که این آمار نشان می‌دهد تا چه میزان افراد از روابط جنسی خود ناراضی هستند و در نهایت رو به خودارضایی می‌آورند.

همچنین این آمار می‌تواند تا حد زیادی نشانگر میزان تنهایی افراد باشد که در مطالب بعدی به آن پرداخته خواهد شد.

اولین و مورد توافق‌ترین آمار این است که در میان مردان، 90 تا 95 درصد به این امر اشتغال دارند. درباره زنان این عدد بین 70 تا 90 درصد متغیر گزارش شده است. اما نکته جالب این است که در میان مردان و زنان متاهل، 70 درصد افراد در هر دو قشر اعتراف کرده‌اند به این امر مبادرت می‌ورزند!

جالب‌تر اینکه در بین مردان، 40 درصد اعتراف کرده‌اند هر روز این کار را انجام می‌دهند در حالی که این آمار برای زنان حدود 22 درصد است و 55 درصد مردان اعتراف کرده‌اند حداقل به صورت هفتگی خودارضایی می‌کنند درصورتی که 48 درصد زنان جامعه به این امر به صورت هفتگی مشغولند.

جامعه‌ای را در نظر بگیرید که 70 درصد مردان و زنان متاهل آن به خودارضایی مشغول هستند و در میان مردان، 55 درصد و در میان زنان 48 درصد آنان حداقل هفته‌ای یک‌بار به این امر اشتغال دارند و بسیاری از این مردان و زنان، پدران و مادرانی هستند که به ‌تربیت فرزندان مشغول هستند.

تازه این آماری است که از طریق پرسشنامه استخراج شده است و چه‌بسا کسانی که در پرسشنامه‌ها به این مساله اعتراف نکرده‌اند.

جالبی این آمار این است که درصدهای آن تقریبا برای مردان و زنان یکسان است و این مساله نشانگر عدم تعادل جنسی و روانی چه در میان زنان و چه در میان مردان است و اکنون هر دو قشر در این آتش در حال سوختن هستند.

یک آمار جالب درباره مردان بین 60 تا 70 سال است که در میان آنان 40 درصد اعتراف کرده‌اند در‌ ماه گذشته اقدام به این امر کرده‌اند!

در یک پله پایین‌تر، آمار نشانگر این است که 40 درصد زنان به صورت کلی خودارضایی را به رابطه جنسی ‌ترجیح می‌دهند! و در این میان 57 درصد آنان از وسایل کمکی برای این منظور بهره می‌گیرند.

استفاده از وسایل کمکی برای مردان کمتر از 20 درصد است و مردان بیشتر تمایل دارند از فیلم‌های غیراخلاقی برای این منظور استفاده کنند! این امر خود تاییدی بر مباحث مطرح شده در مطالب قبلی است یعنی زنانی که بزودی از رابطه جنسی زده می‌شوند و به خودارضایی روی می‌آورند طوری که 40 درصد آنان تمایلی برای برقراری ارتباط با جنس مخالف ندارند و مردانی که برای مسائل جنسی رو به فیلم‌های غیراخلاقی می‌آورند و در هر دو قشر، حدود 50 درصد آنان به صورت هفتگی خودارضایی می‌کنند! یعنی حداقل 50 درصد جامعه از مشکلات جنسی حاد رنج می‌برند!

بدین‌ترتیب است که بین 25 تا 50 درصد طلاق‌ها در کشورهای غربی ناشی از خیانت و عدم پایبندی یکی از طرفین به روابط اخلاقی زناشویی است و از هر دو ازدواج، یکی از آنها حتما منجر به طلاق خواهد شد و کانون مستحکمی به نام خانواده تقریبا معنای خود را از دست داده است و البته همه اینها دستاورد تمدن جدید و پیشرفته غرب است که اول از همه گریبان خود آنها را گرفته است.



مطالب مرتبط
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد