خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

رژیم صهیونی: عکس زن حامله فلسطینی، هدفی روی تی شرت سربازان

« با شلیک به زنان باردار، دو نشان را هدف قرار می دهید» این جمله مربوط به چند هزار سال پیش و در بین قبایل بدوی نیست، این جمله ایست که در قرن بیست و یک و چند روز پیش بر روی لباس سربازان اسراییلی به چشم خورده وخبرگزاری های غربی آن را افشا نموده اند.

اخیرا تی شرت هایی برای سربازان رژیم صهیونیستی تولید و عرضه گردیده است که کشتن زنان باردار، بچه های کوچک و تخریب مساجد را توصیه می کند. این تی شرت ها که برای سربازان اسراییلی، درپایان دوره های آموزشی و تمرینی، تولید شده و توسط روزنامه هاآرتص افشا گردیده است! یکی از این تی شرت ها که برای گروهی از تک تیرانداز ها تهیه شده است عکس یک زن حامله مسلح را نشان میدهد که در مرکز دوربین تفنگ قرار دارد و به زبان انگلیسی و عبری روی آن نوشته شده : یک تیر، دو کشته.

اسراییل: عکس زن حامله فلسطینی، هدفی روی تی شرت سربازان تجاوز کار اسراییلی

دیگری، عکس بچه ای است که یک تفنگ بلند تر از خود حمل می کند و در مرکز هدف قرار دارد و روی آن به زبان عبری نوشته شده: کوچکتر، سخت تر است.

تی شرت دیگر، یک سرباز متجاوز اسراییلی را نشان میدهد که در حال منفجر کردن یک مسجد است و این جمله را می گوید: فقط خدا می بخشد.

به نظر می رسد تایید آمار اینکه بیش از 70 درصد از شهدای غزه از بین زنان و کودکان بوده اند، باعث شده که فرماندهان ارتش تجاوز کاراسراییل با این عمل خود علاوه برتوجیه این جنایت فجیع خود، نظامیان اسراییلی را برای جنایت های بعدی آماده نمایند.

کشورهای غربی مدعی حقوق بشر که اسراییل را همواره به عنوان الگویی از رعایت حقوق بشر معرفی نموده و مردم فلسطین را بعنوان تروریست محکوم می نمایند، هنوز در برابر این افشا گری واکنشی از خود نشان نداده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد