خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

آمریکا: درب‌ قوطی‌های نوشابه آلوده‌تر از توالت‌های عمومی است

این واقعه اخیراً درشمال تگزاس اتفاق افتاده است!

چندی پیش زنی که برای قایقرانی در یکی از دریاچه‌های محلی ایالت تگزاس به گردش رفته بود، دچار مسمومیت شدید شده و به بیمارستانی در همان حوالی منتقل می‌گردد. لیکن متأسفانه به رغم تلاش شبانه‌روزی پزشکان، دو روز بعد او درگذشت.

نکته‌ی هشداردهنده که می‌تواند مورد نظر خوانندگان این وبلاگ هم قرار داشته باشد، این است که کالبدشکافی نشان داد: زن بخت‌برگشته در اثر بیماری عفونی لپتوسپیروز مرده است؛ آن هم در اثر خوردن محتوای نوشابه‌ای که در یخچال نگهداری کرده بود! نتیجه تحقیقات نشان داد که او قوطی نوشابه را بدون لیوان استفاده کرده است. آزمایشات نشان داد که قوطی‌ها آلوده به ادرارخشک شده موش صحرایی بوده است و به دلیل همین موضوع، دچار این بیماری عفونی شده است.

گفتنی آنکه ادرار موش محتوی مواد سمی و کشنده است. خیلی توصیه می‌شود که قسمت بالای قوطی‌های نوشابه را قبل از مصرف دقیق بشوئید. قوطی‌ها در انبار کالا نگهداری می‌شوند و بدون اینکه تمیز شوند، مستقیم به مغازه‌ها فرستاده می‌شوند.

یک مطالعه در NYCU نشان داد که درب‌های قوطی‌های نوشابه آلوده‌تر از توالت‌های عمومی است و آلوده به میکروب‌ها و باکتری‌های بسیار خطرناکی می‌تواند باشد. بنابراین قبل از اینکه آنها را با دهان‌تان بخورید با آب خوب بشویید تا این اتفاق مهلک برای شما و هیچ یک از دوستان و نزدیکان‌تان رخ ندهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد