خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی
خبر

خبر

عکس عک س ع ک س ع کس خبر اخبار جالب جدید روز عجیب دختر پسر مرد زن ایرانی خارجی

رژیم صهیونی: تجاوز جنسی نماینده مرد پارلمان به دو نماینده زن

منابع آگاه از سرزمین های اشغالی اعلام کردند یکی از نمایندگان مرد در پارلمان رژیم صهیونیستی، دو نماینده زن در این پارلمان را مورد تجاوز جنسی قرار داده است. این منابع حاضر به اعلام نام این دو نماینده نشدند اما اعلام کردند نماینده تجاوز کننده "استاکر" نام دارد. حزب این نماینده هنوز مشخص نیست.

در همین راستا پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد. این منابع افزودند: یکی از نمایندگان مورد تجاوز جنسی قرار گرفته پیش از این چندین نامه تهدید آمیز از سوی افراد ناشناس دریافت کرده بود.

گفتنی است آماری که چند ماه پیش توسط مؤسسات غیر دولتی رژیم اشغالگر قدس اعلام شد، از افزایش بی سابقه فساد و تجاوز جنسی در سرزمین های اشغالی خبر داد.

شایان ذکر است "موشه کاتساف" رئیس جمهور سابق رژیم صهیونیستی نیز حدود شش ماه پیش به دلیل تجاوز جنسی به منشی دفتر خود از سوی دادگاه متهم و مجبور به استعفا شد.

موشه کاتساو رئیس جمهور سابق اسرائیل قول داده تا بی‌گناهی خود را در دادگاه ثابت کند. وی به تجاوز، اذیت و آزار جنسی زنان و دختران زیر دستش متهم است. وی روز پنج‌شنبه در دادگاه اسرائیل حاضر شد.

به گزارش روزنامه یدیعوت احرونوت، رئیس جمهور سابق اسرائیل قول داده تا در دادگاهی در نوع خود بی‌سابقه و به جرم تجاوز جنسی و تجاوز به زور به ناموس، از خود دفاع کند و بی‌گناهی خود را ثابت کند. وی در گفتگو با خبرنگاران در بیرون از دادگاه امروز پنجشنبه گفت: ما در حال آغاز یک قضیه‌ی سخت و پیچیده هستیم و من باید سعی کنم اسم خودم را پاک کنم. من در اینجا قسم می‌خورم که به یاری خدا از این دادگاه بی‌گناه بیرون آیم.

کاتساو بطور رسمی روز پنجشنبه متهم شد زمانی که وزیر جهانگردی بوده به یکی از دستیاران زنش حمله و تجاوز جنسی کرده است. وی همچنین به مزاحمت جنسی دو دختر دیگر از دستیارانش در زمانی که رئیس جمهور بود، متهم شده است. حال وی باید در این قضیه از خود دفاع کند. وکیل کاتسلو اشاره داشت که در 48 ساعت گذشته مدارک جدیدی رو شده که وی و موکلش از آنها خبری نداشته و وقت بررسی آنرا پیدا نکرده‌اند. این مدرک‌ها شامل صدای ضبط شده‌ی کاتساو است.

اتهامات کاتساو در دادگاه امروز دو تجاوز به زور و یک مزاحمت جنسی بیان شد. وی به یکی از کارمندان وزارت جهانگردی اسرائیل با نام آ. متهم به تجاوز است، او همچنین متهم است که دو نفر از دختران کارمند محل اقامت رئیس جمهور به نام‌های ه. و ل. را مورد مزاحمت و تجاوز جنسی قرار داده است. وی همچنین متهم به تشویه عدالت و مانع شدن از برقراری آن است. وی همچنین متهم است که سعی کرده در تحقیقات قضیه‌ ل. اطلاعات را بسود خود جمع‌آوری کند.

این در حالی است که رسواییهای اخلاقی مقامات سیاسی این رژیم وجهه بین المللی به خود گرفته است. دو سال پیش تسوری رفائیلی سفیر رژیم صهیونیستی در السالوادر پس از آن ‌که در یکی از خیابان‌های ‌این شهر لخت و عریان و بدون لباس ظاهر شد برکنار گردید‌.

دستگاه قضایی پیش از این نیز حکم حاییم رامون وزیر دادگستری پیشین را در زمینه فساد اخلاقی با یک سرباز زن اسرائیلی اعلام کرده بود.



مطالب مرتبط
اسراییل: دختر مانکن و مدل اسرائیلی: اسرائیل براى من ارزشی ندارد
اسراییل: تجارت زنان، تاجران سکس و روسپی گری زنان و دختران کم سن
اسراییل: عکس زن حامله فلسطینی، هدفی روی تی شرت سربازان اسراییلی
رژیم صهیونیستی: سانسور شدید خبری و استفاده از تصاویر نیمه برهنه دختران و زنان
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد